Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen geluid bij oproep via whatsapp

(Onderwerp aangemaakt op: 11-05-2022 10:52 PM)
3915 Weergaven
Clover6
Explorer
Opties
Nu een paar keer meegemaakt dat ik in whatsapp een melding kreeg van een gemiste oproep terwijl de S10 naast me lag. Bij de beller ging de beltoon blijkbaar gewoon over terwijl bij mij de S10 geen geluid maakte. Heb de instellingen nagelopen maar geen vreemde dingen gevonden. 
Tevens krijg ik whatsapp berichten binnen zonder dat ik een geluidsmelding krijg maar dat durf ik niet hard te zeggen. Het komt nl voor dat ik S10 uit mijn zak haal en dat ik zie dat er een bericht maar melding daarvan heb ik dan niet gekregen (of niet gehoord?).
Voor mijn gevoel is het probleem er pas sinds de upgrade naar android-12. 
Iemand een idee waar ik moet zoeken?
19 Antwoorden
Firefly87
First Poster
Opties
Mijn advies is om even naar een Samsung service punt te gaan. Zij kunnen je toestel opnieuw installeren. Mocht de fout in de firmware zitten dan kan dat het probleem verhelpen.
0 Likes
Opties
kelly h
0 Likes
Opties
.
0 Likes
Opties
Ga ik zeker doen
0 Likes
Opties
Dank U hiervoor.
0 Likes
Opties
Deze berichten van de 8
0 Likes
Jimboo84
Black Belt 
Opties

@Clover6 

Nooit meegemaakt met mijn S10+, maar ondertussen zit ik bij de S22 Ultra.
Maar ik heb wel soortgelijke gevallen meegemaakt bij het gewoon telefoneren, niet via Whatsapp of Messenger. Als ik u was zou ik een foutrapport sturen via de Samsung Members app vlak na je dat probleem meemaakt. Zet er screenshots in en de nodige uitleg en dan moeten de Samsung ontwikkelaars het maar uitzoeken. 

OF

Reset je telefoon naar fabrieksinstellingen en zie of dat het probleem gemaakt heeft. Na zoveel jaar en X aantal software updates kan de basis corrupt geraken.

0 Likes
Clover6
Explorer
Opties
@Jimboo84
Dank voor je reactie. Voor mijn gevoel speelt het probleem pas sinds android12 dus pas een paar maanden.
Een screenshot van het probleem maken? Ik zou niet weten wat/hoe.
Terugzetten naar fabrieksinstellingen is mss een optie maar haal ik dan met binnenhalen van de back-up het probleem ook weer binnen?
0 Likes
Jimboo84
Black Belt 
Opties

@Clover6 

Klopt, in dit geval kunt ge geen screenshot maken... Meestal spam ik ze met vanalles van informatie dat ik maar kan vinden om het probleem duidelijk te maken. 😆

Als je je toestel naar fabrieksinstellingen reset backup via Smart Switch via je desktop. Ik selecteer alleen mijn contacten, oproepen en foto's. Van al de rest maak ik geen backup want dan kun je het probleem inderdaad terug binnenhalen. Maak dus zeker geen backup van je huidige instellingen. Met een factory reset is de bedoeling dat alles op je telefoon naar hun standaard waarden gezet zou worden

0 Likes