Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen bevestiging mail earbuds

(Onderwerp aangemaakt op: 09-03-2019 08:27 PM)
953 Weergaven
Hamer58
First Poster
Opties

Hallo,

 

Vandaag heb ik me gepreorderde S10 binnengekregen. Ik heb me ook aangemeld voor de earbuds. Ik heb alles netjes ingevuld en aan het eind stond er dat ik binnen 5 minuten een bevestigingsmail zou krijgen, maar heb nu al 4 uurtjes niks gehad. Betekend dit dat ik het opnieuw moet doen?

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Daniel
Moderator
Moderator
Opties

Door de overbelasting van de afgelopen dagen, laten de bevestigingsmails even op zich wachten.

 

Wanneer je je opnieuw probeert te registreren en de melding 'IMEI in gebruik' krijgt, betekent het dat de aanvraag goed is aangekomen.

 

We werken hard aan een oplossing en verwachten binnen 5 werkdagen alle bevestigingsmails te hebben verzonden. 


---------
Moderator-signatures-v1-NL
"It's not about what you get, it's about who you're becoming."

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 Antwoorden
Dreamliner
Journeyman
Opties

Heb hetzelfde probleem, maar bij het nogmaals proberen kreeg ik wel de melding dat me imei al gebruikt is voor een promotie. Blijkbaar is de aanvraag dus wel geregistreerd.

0 Likes
Claup1977
First Poster
Opties

Same here.....

0 Likes
MF81
First Poster
Opties

Hier ook! Al gevraagd via pb op FB, maar krijg geen reactie.  Neem eigenlijk wel aan dat het goed is, maar een bevestiging is wel fijn. 

0 Likes
Yusuf66
Explorer
Opties

Hier ook geen mail helaaas..

Mvg,
Yusuf

- Sinds Galaxy S1
0 Likes
Lugtenbc
First Poster
Opties

Ik gebruik gmail en vond de bevestiging onder de tab "reklame".

0 Likes
Yusuf66
Explorer
Opties
Ook niet, ik kan ook kan ik niet nogmaals aanmelden. "Reeds aangemeld"

Dus even wachten denk ik..
Mvg,
Yusuf

- Sinds Galaxy S1
0 Likes
Mr_MYU
Apprentice
Opties

Ik heb ook nog geen bevestiging gehad van ze. Nou heb ik hier en daar gelezen op het forum dat als je het formulier nogmaals invult, je dan de melding krijgt op het einde dat je imei nummer al is gebruikt. Dat zou dan betekenen dat de registratie wel goed is doorgekomen. 

Ik weet alleen niet of we dan verder nog actie moeten onder nemen. Misschien een moderator die dit kan besestigen???

0 Likes
Dhoore
Journeyman
Opties

Bedankt, ik heb hier inderdaad ook de bevesteging terug gevonden. bij de reclame op gmail

0 Likes
dman1
Journeyman
Opties
Ik heb hetzelfde probleem en vandaag gebeld naar samsung. Ze zeiden dat als je hem nog niet voor donderdag hebt, even moet bellen.