Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

gedeeltelijk zwart scherm met bovenaan groene strepen na bellen

(Onderwerp aangemaakt op: 24-12-2021 12:12 PM)
2209 Weergaven
Members_QtWcY8I
First Poster
Opties

Beste, Regelmatig na het bellen wordt mij scherm zwart met een lichte groenachtige strook bovenaan. 

Na 30 seconden a 1 minuut kan ik wel weer aan mij toegangsscherm. Het toestel is 3 jaar oud maar werkt anders perfect. Kan dit probleem opgelost worden?

0 Likes
3 Antwoorden
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi, bedankt voor jouw bericht en welkom op de Community! Ik vermoed eigenijk dat er sprake van een klein defect is maar kan het vanaf mijn positie niet met zekerheid zeggen. Blijft het scherm met de groene lijn aanwezig in die minuut? En ervaar je dit bijvoorbeeld ook wanneer je het toestel een tijdje in de veilige modus gebruikt? https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Joey

0 Likes
Members_j9oZgDx
First Poster
Opties

Ik heb sinds kort ook een zwart scherm met groene streep. Niet per se na het bellen, maar vooral dat ik hem snel weer wil activeren na deactiveren. Duurt dan even en dan kan ik er weer gewoon in. Veilige modus gestart, maar probleem blijft.

Groeten Loes

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_j9oZgDx

Hoi Loes, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder. 

Wanneer je dit ook ervaart in de Veilige Modus zal een reparatieverzoek de volgende stap worden. Via onze website kan je je telefoon aanmelden voor een reparatie, kijk hier voor meer informatie: Samsung Reparatie | Samsung Nederland

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes