Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy S10+ Lease retouren ivm nieuwe S20 Ultra

(Onderwerp aangemaakt op: 04-06-2020 01:08 AM)
564 Weergaven
Xylee
Journeyman
Opties

Ik heb al een paar maanden de S20 Ultra, ik had hiervoor de S10+, ik heb de upgrade functie gebruikt.. Hierna werd verwacht dat ik mijn S10+ binnen 2 weken terug zou sturen vanaf de dag dat ik het nieuwe toestel binnen heb.. Klinkt duidelijk en simpel... Helaas was mijn S20 Ultra een DOA aangezien hij random uitviel (zn 15x per dag)...

Na veel heen en weer te bellen kreeg ik een retour label om het defecte toestel op te sturen en kreeg ik binnen 1,5 week een nieuwe Ultra. Ik heb dus gevraagd aan de klantenservice of ik mijn oude S10+ dus zolang mocht gebruiken tot alles opgelost was aangezien ik anders geen telefoon heb... Dit was geen probleem... De Galaxy Buds + die eigelijk bij de Ultra moesten zitten zaten er niet bij.... Na heeeel veel bellen en mailen kreeg ik dan toch eindelijk de Galaxy Buds... 

Maar ik heb nog steeds de S10+ in mijn bezit... Ik heb verschillende mailtjes en belletjes gehad om het toestel terug te sturen.. (ik betaal dus al maanden voor 2 toestellen......) Ik krijg elke keer via een omweg een doorgestuurde mail van een frans persooon... Ook kreeg ik eindelijk na heeel lang te wachten op antwoord een mailtje met een PDF met de instructies om het oude toestel op te sturen... Helaas was deze ook in het frans en het retour adres is ook in frankrijk... Dit klopte dus niet... Wederom veel aan de telefoon gehangen met de klantenservice... Niemand weet iets van leasen, laat staan het terug sturen van een toestel.... Ik kreeg op een gegeven moment een mailtje van die franse persoon dat ik de PDF (die hun zelf naar mij stuurde) naar hem moest sturen zodat hij mij een nederlandse en/of engelse versie kon voorzien.....

Hier heb ik sinds 4 mei dus nog geen antwoord op ........

Dit is de enige terug koppeling die ik dus heb ontvangen van hun: 

Thibault <support.samsungnl@evollis.com>
Ma 4-5-2020 15:29
  •  U

Hello Mister,

I am very sorry about the situation you encountered.
Could you please, send me the .PDF you received ?

Best Regards.

Thibault - Private Lease
Evollis - +335 35 54 82 90

Al bij al veel gezeik..... Ik heb het er maar de afgelope maand bij laten zitten omdat ik er gek van werd dat ik zoveel moeite moet doen om een toestel terug te sturen...... Elke maand betaal ik dus toch weer voor 2 toestellen....

Ik vroeg me af of iemand anders een zelfde ervaring heeft gehad bij het Lease gedeelte van Samsung? Ik ben namelijk altijd erg te spreken over de service en snelheid van Samsung maar dit slaat echt alles......

Alvast bedankt,

MVG

Een teleurgestelde Samsung fan 😞

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Wat een vervelende situatie.. gelukkig zijn er hier mensen die wellicht kunnen helpen😀

@BruceH 

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Xylee,

Kun je mij een privébericht sturen met een beknopte omschrijving van wat er nu gedaan moet worden en alle gegevens van het leasecontract en jouw contactgegevens. Dan ga ik er voor je achteraan.

rsz-846676
0 Likes
ProFumi
Apprentice
Opties

Kan je mij ook helpen? Heb de nieuwe Galaxy s22 besteld Lease naar waar moet ik het oude toestel sturen en mag dit zodra ik de nieuwe heb?

0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Die informatie krijg je vanzelf.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick