op 31-08-2021 11:26 AM
Beste,
Begin Juli heb ik een Galaxy S21 verkregen en me direct aangemeld voor de promotie van de Air Buds. Op 12 Juli kreeg ik de bevestiging van goedkeuring en dat ze binnen 6 weken opgestuurd zouden worden.
-
Goed nieuws! Je deelname aan onze promotie “Ontvang de Galaxy Buds Live met adviesprijs van €169 bij aankoop van een Galaxy S21, S21+, of S21 Ultra” met registratienummer NLD4182210QPFCJ is goedgekeurd. We streven ernaar om binnen zes weken jouw SM-R180 te versturen naar het opgegeven adres.
-
Ik heb tot op heden nog niets vernomen over de promotie aanvraag. Ik had ondertussen wel iets van communicatie verwacht vanuit Samsung als ze vertraagd zouden zijn. Graag ontvang ik dan ook een update van deze promotie aanvraag en wanneer ik de air buds mag verwachten, want ik heb alleen oude koptelefoontjes en kan de telefoon dus niet met koptelefoons gebruiken.
Met vriendelijke groet,
Steven
op 01-09-2021 03:02 PM
Goedemiddag Steven, @Stevonly
Ik heb zojuist jouw promotieaanvraag bekeken en zie dat de status staat op "wachten op verzending". Vanaf het moment dat jouw registratie goedgekeurd is streven wij ernaar dat jij het binnen 6 weken ontvangt. Dit is een indicatie en geen uiterlijke datum, waardoor het in het ergste geval helaas ook langer kan duren. Momenteel is de voorraad niet toereikend en wachten wij op een nieuwe voorraad. Zodra de nieuwe voorraad binnen is zal jouw pakketje klaargemaakt worden voor verzending en zal jij daar een bericht over ontvangen per mail.
Groeten,
Tessa
op 08-09-2021 04:41 PM
Ik ben wel benieuwd of je ze inmiddels hebt ontvangen. Ik dacht dat ik na 2 maanden laat aan de beurt zou zijn, maar het is weer typisch op zijn Samsungs deze actie. Waarschijnlijk komen ze binnen wanneer je je portemonnee hebt getrokken voor een S22...
op 09-09-2021 10:01 AM
Tessa,
Ook ik heb mij aangemeld en ben benieuwd of ik ook bij de volgende zending zit of dat je kan aangeven wanneer ze dan mogen verschijnen...
Goed nieuws! Je deelname aan onze promotie “Ontvang de Galaxy Buds Live met adviesprijs van €169 bij aankoop van een Galaxy S21, S21+, of S21 Ultra” met registratienummer NLD4204415MJWMX is goedgekeurd. We streven ernaar om binnen zes weken jouw SM-R180 te versturen naar het opgegeven adres.
Gr,
Roy
op 09-09-2021 10:46 AM
Ook ik heb mij aangemeld en ben benieuwd of ik ook bij de volgende zending zit of dat je kan aangeven wanneer ze dan mogen verschijnen...
Goed nieuws! Je deelname aan onze promotie “Ontvang de Galaxy Buds Live met adviesprijs van €169 bij aankoop van een Galaxy S21, S21+, of S21 Ultra” met registratienummer NLD4204415MJWMX is goedgekeurd. We streven ernaar om binnen zes weken jouw SM-R180 te versturen naar het opgegeven adres.
Gr,
Roy
op 10-09-2021 01:25 PM
Goedemiddag @Roy van Steenbergen,
Goed dat je ons een bericht stuurt hierover. Ik heb jouw registratie bekeken en zie dat je momenteel nog wacht op de levering van jouw cadeau. Vanaf het moment dat jouw registratie goedgekeurd is streven wij ernaar dat jij het binnen 6 weken ontvangt. Dit is een indicatie, maar kan in het ergste geval helaas ook langer kan duren. Momenteel is de voorraad niet toereikend en wachten wij op een nieuwe voorraad. Zodra de nieuwe voorraad binnen is zal jouw pakketje klaargemaakt worden voor verzending en zal jij daar een bericht over ontvangen per mail.