Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Gakaxy S21 geeft opeens geen geluid meer bij meldingen

(Onderwerp aangemaakt op: 30-12-2022 04:39 PM)
1001 Weergaven
BeLa62
Student
Opties
Sinds een paar dagen krijg ik geen geluid meer als er een appje of mailtje binnenkomt. Als ik mijn mobiel opnieuw opstart gast het een keer goed en daarna weer geen geluid meer. Heel irritant...
Weet iemand hoe ik dat op kan lossen? 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
veerle1212
First Poster
Opties
Super bedankt, door jou antwoord het bij mij ook opgelost, ik heb een watch3 en had dus ook dat probleem 🤗

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Ga eens naar instellingen > info telefoon > Softwaregegevens > buildnummer. Klik hier 7x op totdat er staat dat je ontwikkelaar bent.

Ga naar instellingen > Ontwikkelaarsopties en scroll helemaal naar onderen.

Totdat je die grijze button ziet.

> Belang van Melding resetten <

Klik hierop.

Gaat het hierna beter met de meldingen?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
BeLa62
Student
Opties
Hi Patrick,

Ik heb inmiddels ontdekt waar het aan lag. Mijn Watch 4 bepaald soms dingen die ik niet wil. Ik had namelijk niet aanstaande dat de meldingen op mijn telefoon gedempt moeten worden maar ineens bleek dat wel aan te staan. Dit na een update van de software van mijn horloge.
Dus het is opgelost.
In iedergeval bedankt voor je reactie!
Oplossing
veerle1212
First Poster
Opties
Super bedankt, door jou antwoord het bij mij ook opgelost, ik heb een watch3 en had dus ook dat probleem 🤗
Members_W2Oro5e
First Poster
Opties

Bij mij werkt dit nog steeds niet.

Bellen heeft wel geluid maar berichten en meldingen niet

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_W2Oro5e,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw toestel wel helemaal up-to-date en had je zelf al gecontroleerd of bij Meldingen het aanstaat? Zo ja en de issue is er nog steeds kan je proberen het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu. Schakel hierbij jouw toestel uit en verbindt het aan de opladen. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes