Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Foutmelding "Kan update niet downloaden" - Software-Update

(Onderwerp aangemaakt op: 17-02-2021 09:47 AM)
3062 Weergaven
Jimboo84
Black Belt 
Opties

Als ik voor een nieuwe Software-Update check op mijn S21 Ultra krijg ik de foutmelding "Kan update niet downloaden". Zoals je ziet is het wifi signaal op zijn best en mijn andere wifi apparaten thuis hebben geen problemen met hun connecties. Dit probleem is ook op andere wifi netwerken.

Gisteren heb ik mijn S21 Ultra naar fabrieksinstellingen gezet, dit heeft het probleem niet opgelost.

Ook FB en Messenger zeggen ze soms dat ik niet verbonden ben, terwijl er wél effectief wifi connectie is. 
Mijn toestel is up-to-date.

PS.: dit probleem was er ook met mijn S20 Ultra. Dit probleem is echter nooit opgelost geweest.

Screenshot_20210217-085823_Software update (1).jpgScreenshot_20210217-090024_Settings.jpg

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi allemaal!

Er is op dit moment een storing in de updateserver. Dit probleem is bekend en er wordt uiteraard aan gewerkt.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
youri220
Student
Opties
Ik had toevallig al met een collega van u gesproken en via de pc is het inderdaad gelukt. Bedankt voor de reactie in iedergeval!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Bram81
Journeyman
Opties
ik heb dit probleem ook
Jimboo84
Black Belt 
Opties

@Bram81  Ik ben blij dat ik niet alleen ben 😊 Je kunt deze fout via de Samsung Members app / Ondersteuning / Foutrapporten. Vink wel "systeemloggegevens verzenden" aan

Bram81
Journeyman
Opties
zojuist foutrapport verstuurd hoop dat het iets opleverd
Bram81
Journeyman
Opties
collega van mij heeft dit ook met een galaxy s9 dus probleem zal bij samsung liggen vermoed ik
0 Likes
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi allemaal!

Er is op dit moment een storing in de updateserver. Dit probleem is bekend en er wordt uiteraard aan gewerkt.

kevin-sig
youri220
Student
Opties
Goeie middag. Mij toestel de a52s 5g heeft momenteel het zelfde probleem.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @youri220, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Hoe gaat het inmiddels met je telefoon? Heb je de update al kunnen installeren?

Heb je de mogelijkheid om je telefoon te verbinden met een PC en dit via Smart Switch te doen? Kijk hier voor meer informatie over Smart Switch: Wat is Smart Switch en hoe gebruik ik het?

Houd je me op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Oplossing
youri220
Student
Opties
Ik had toevallig al met een collega van u gesproken en via de pc is het inderdaad gelukt. Bedankt voor de reactie in iedergeval!