Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Foto's uit gallerij en volledige albums DCIM verdwijnen

(Onderwerp aangemaakt op: 17-07-2022 04:51 PM)
1418 Weergaven
tine1985
First Poster
Opties
Ik heb recent ontdekt dat al mijn foto's in de galerij én ook volledige albums op regelmatige basis verdwijnen. Het gaat de foto's die worden opgestaan op de DCIM (dus die van sd kaart blijven erop). Foto's ook niet terug te vinden in prullenbak. De albums wel bij "mijn bestanden" maar die zijn gewoon leeg. Het verdwijnen lijkt telkens na een Android update te zijn, maar ben niet 100%zeker. Hoe kan dit opgelost worden? Geen tips ivm backup in de cloud, maar vooral voorkomen van probleem gezien dit zich structureel voordoet.
12 Antwoorden
Minneke42
Explorer
Opties
Pffff ik heb ook grote problemen met mijn foto's....als ik foto's/albums op de sd kaart zet,en ze dan verwijder bij Google foto's...zijn ze ook verdwenen van mijn sd kaart 😢.
0 Likes
Se7n
Hotshot
Opties
Dat kan niet tenzij ze synchroniseren.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Staat de optie voor synchronisatie ingeschakeld in de Galerij-app? Zie je de foto's wel terug in één van de Cloud Diensten? 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
pranneke
Apprentice
Opties
Ik heb hetzelfde probleem. Sommige mappen zijn in zijn geheel verdwenen en bij andere zijn er foto's verdwenen
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @pranneke, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Worden jouw foto's ook gesynchroniseerd met een cloud dienst? En worden er ook automatisch back-ups gemaakt?

Groeten,

Martijn

0 Likes
pranneke
Apprentice
Opties
Gedeeltelijk. Maar ik vind het gewoon raar dat dit nooit gebeurde en ineens wel. Ik vermoed na de Android update. Zou toch niet mogen. Ik zal wss aan de meeste foto's nog kunnen als ik alles bij elkaar zoek. Maar moet dan wel weer opnieuw sorteren en uitzoeken.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@pranneke

Heb je ook gekeken of je dit niet ingesteld hebt staan bij je clouddiensten? In Google Foto's zie ik een optie staan om ruimte vrij te maken op je apparaat 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes
pranneke
Apprentice
Opties
Ik heb niks veranderd aan mijn instellingen
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wel kan het zijn dat dit door een wijziging van de voorwaarden in deze apps is gebeurt 😇

0 Likes