Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Foto bewerking terugzetten - S20

(Onderwerp aangemaakt op: 01-04-2022 10:11 AM)
14239 Weergaven
SamanthaElisa
Journeyman
Opties

Ik heb een foto in mijn galerij bewerkt en opgeslagen. Normaal gesproken maakte die een "extra" foto aan, dus dan had ik de originele en de bewerkte. Maar nu heeft die de bewerkte foto als de originele opgeslagen en ben ik nu de originele foto kwijt.. Is er een manier om deze terug te zetten? 

0 Likes

3 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

De optie die je zoekt bestaat nog wel, tijdens het bewerken rechts onderaan 3 puntjes > kopie opslaan.

Dit lost je probleem in de toekomst op.
Screenshot_20220401-102452_Photo Editor_173812_1648801620.jpg
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Je kan hiernaast de foto nog een keer "bewerken" en dan alle aanpassingen ongedaan maken. Dan heb je de originele foto weer terug.🤗

Oplossing
SamanthaElisa
Journeyman
Opties
Hoii, als je in de foto zit klik je op dat potloodje om hem te bewerken. Vervolgens klik je rechtsboven op: terug. En dan kan je hem terugzetten naar origineel.

24 Antwoorden
Amdw
Pioneer
Opties

Ik kan tnog niet helemaal vinden met mijn S20🙈 

Ik heb een ontvangen foto uit whats app bewerkt en opgeslagen. 
Bij mijn S9 stond dan t origineel ontvangen bestand én het bewerkte bestand in de galerij. Maar op de s20 blijft alleen het bewerkte bestand bewaard én dat wordt weergegeven in de WhatsApp chat🤔
Hoe/waar wijzig ik dat alleen t bewerkte bestand bewaard blijft? Ik wil natuurlijk beide bestanden behouden. En kan ik ergens diep in mijn telefoon het origineel nog terughalen?
Members_vO5qj7T
First Poster
Opties

Ja hier het zelfde probleem, als ik een gemaakte foto iets bij wil snijden of bewerken, wordt de bewerkte foto opgeslagen en de originele foto is er niet meer. Heel vervelend ik wil vaak het origineel ook bewaren. Heel de instellingen al doorgespit, maar kan het niet vinden. Ook op de S20+ is opeens (na een update)  bij Galerij-instellingen de optie Datum en locatiegegevens weergeven niet meer te vinden en veranderd in alleen Plaatsnamen weergeven?

0 Likes
Amdw
Pioneer
Opties
Ik sla de bewerking inmiddels op als kopie, maar ben dus nog wel enkele originele afbeeldingen kwijt....
Amdw
Pioneer
Opties
GEVONDEN!!!!
De bewerkte foto selecteren, klikken op bewerken en dan kiezen voor Terugzetten naar origineel.
ukkie70
First Poster
Opties
Ja dat klopt maar dan ben je je bewerkte foto weer kwijt 😔 voor de update was het veel handiger want had je ze gewoon beide.
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @ukkie70,

Wanneer je kiest voor terugzetten naar origineel, dan kun je daarna kiezen voor kopie opslaan. Dan heb je alsnog beide.

kevin-sig
Amdw
Pioneer
Opties
Dan dus eerst opslaan als kopie en dan bewerken. heb je ze allebei. Ben met je eens dat t omslachtig is....
URN13
Apprentice
Opties
Tnx...
0 Likes
Smurff
First Poster
Opties
ik heb het geprobeerd maar helaas blijft ie de bewerkte foto opslaan 😔 dit is echt super vervelend hopelijk word het snel opgelost💪
0 Likes