Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Foto bewerking terugzetten - S20

(Onderwerp aangemaakt op: 01-04-2022 10:35 AM)
10974 Weergaven
SamanthaElisa
Journeyman
Opties

Ik heb een foto in mijn galerij bewerkt en opgeslagen. Normaal gesproken maakte die een "extra" foto aan, dus dan had ik de originele en de bewerkte. Maar nu heeft die de bewerkte foto als de originele opgeslagen en ben ik nu de originele foto kwijt.. Is er een manier om deze terug te zetten? 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hebben jullie de tip van @KevinW geprobeerd?

'Wanneer je kiest voor terugzetten naar origineel, dan kun je daarna kiezen voor kopie opslaan. Dan heb je alsnog beide.'

rsz-846676
0 Likes
Feniks-75
First Poster
Opties
Als je je originele foto vergroot naar dat ene detail bv wat je op wil slaan dan kan je links in de foto op een vierkant met rondje erin drukken dan wordt dat opgeslagen. Dan kan je die foto ook nog bewerken, dan heb je het origineel nog. Maar inderdaad omslachtig.
0 Likes
Vetje
Apprentice
Opties

Hi, ik heb het ook meegemaakt. Je kan gewoon terug naar bewerkte foto en dan weer bewerken. Als het goed is kan je met je vingers dan weer uitzoemen tot je weer de originele foto hebt. Dit werkt misschien alleen als je de foto enkel hebt afgesneden. Om het te voorkomen kan je de volgende keer bij het bewerken rechtsboven op de drie puntjes tikken en dan kiezen voor "opslaan als kopie" dan heb je ook de originele nog.

Vetje
Apprentice
Opties

Ja was zeker eerst handiger. Je kan ook de bewerkte foto eerst kopie van maken en daarna 1 van de twee weer terugzetten naar origineel.

0 Likes
Vetje
Apprentice
Opties
Ik zie dat ik nu kan updaten en dat het probleem dan is verholpen met de nieuwe versie. Lekker downloaden dus😀
SamanthaElisa
Journeyman
Opties

Hoe kan de foto worden teruggezet naar het origineel? Ik kan die optie niet vinden.. 

0 Likes
SamanthaElisa
Journeyman
Opties

Hoe kan ik de foto terugzetten naar het origineel? Ik kan die optie niet vinden.. 

0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

De optie die je zoekt bestaat nog wel, tijdens het bewerken rechts onderaan 3 puntjes > kopie opslaan.

Dit lost je probleem in de toekomst op.
Screenshot_20220401-102452_Photo Editor_173812_1648801620.jpg
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
SamanthaElisa
Journeyman
Opties

Bedankt! Is er een manier om een al opgeslagen foto terug te zetten? 

0 Likes
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Je kan hiernaast de foto nog een keer "bewerken" en dan alle aanpassingen ongedaan maken. Dan heb je de originele foto weer terug.🤗