op 05-11-2023 03:03 PM
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 07-11-2023 08:55 AM
Hoi @GalaxyUserHelena, goedemorgen.
Hier op de Community gaat de voorkeur uit naar Nederlands maar Engels mag net zo goed. Wanneer je een foutrapport indient is de voorkeur juist weer Engels, dit omdat de voertaal op onze R&D afdeling ook Engels is 😉
Een suggestie of vraag stellen kan ook een idee zijn voor als toevoeging in een app bijvoorbeeld. Een foutrapport is bedoeld om een bug of een fout op te sporen, je telefoon stuurt dan ook een samenvatting mee zodat de collega's van het R&D team hier ook beter beeld van krijgen.
Groeten,
Martijn
op 07-11-2023 08:55 AM
Hoi @GalaxyUserHelena, goedemorgen.
Hier op de Community gaat de voorkeur uit naar Nederlands maar Engels mag net zo goed. Wanneer je een foutrapport indient is de voorkeur juist weer Engels, dit omdat de voertaal op onze R&D afdeling ook Engels is 😉
Een suggestie of vraag stellen kan ook een idee zijn voor als toevoeging in een app bijvoorbeeld. Een foutrapport is bedoeld om een bug of een fout op te sporen, je telefoon stuurt dan ook een samenvatting mee zodat de collega's van het R&D team hier ook beter beeld van krijgen.
Groeten,
Martijn
op 09-11-2023 12:48 PM - laatst bewerkt op 09-11-2023 12:50 PM door MartijnK
Uw topic is de reden waarom ik foutrapporten via de Samsung Members app(voor België in mijn geval) doorstuur in het Engels. Ook worden al mijn rapporten door Samsung Benelux in het Engels beantwoord. Zij houden de taal van de consument niet aan. En als ze reageren in het Nederlands lijkt het soms op een Google translation.