Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Esim naast gewone sim

(Onderwerp aangemaakt op: 02-09-2024 06:31 PM)
367 Weergaven
Rob768
First Poster
Opties

Hallo,

Als ik op vakantie een esim installeer, moet ik dan mijn huidige sim verwijderen? Of kan ik die misschien uitzetten?

Tnx, rob

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Henris5
Voyager
Opties
Dag Rob,

Als je telefoon dual sim heeft kun je twee simkaarten naast elkaar gebruiken, dus ook e-sim + normale sim. Je hebt dan dual sim.

Ga je buiten de Europese Economische Ruimte op vakantie gaat dan adviseer ik om je andere simkaart sowieso uit de telefoon te halen om hoge kosten te voorkomen. Op de website van je netwerk kan je de eventuele roamingkosten bekijken.

Gr. Henris5

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
Henris5
Voyager
Opties
Dag Rob,

Als je telefoon dual sim heeft kun je twee simkaarten naast elkaar gebruiken, dus ook e-sim + normale sim. Je hebt dan dual sim.

Ga je buiten de Europese Economische Ruimte op vakantie gaat dan adviseer ik om je andere simkaart sowieso uit de telefoon te halen om hoge kosten te voorkomen. Op de website van je netwerk kan je de eventuele roamingkosten bekijken.

Gr. Henris5
Henris5
Voyager
Opties
Nee zeker niet. Maar weet het e.e.a. van telecom door de loop van de tijd. Vaak wordt ipv de EU het begrip EER gebruikt. De EER is in de telecom breder dan de EU. Noorwegen is bijvoorbeeld geen EU-lid, wel EER lid. Daarom kun je vaak daar gewoon uit je eigen bundel internet gebruiken. Het begrip EER wordt vaak gebruikt.

En ik ben geen chatbot, ik vind het gewoon leuk om mensen te helpen! Fijne middag.
0 Likes