Ik weet niet of meerdere mensen last hebben van een haperende/ineens niet meer functionerende telefoon na de nieuwste Android 12 update?
Ik heb nu precies 2 jaar de Samsung S20+ 5G en vantevoren echt nooit problemen gehad.
Nu komt Samsung met de geweldig nieuwe update op de proppen (waarom weet echt niemand), maar ik heb sinds moment 1, problemen die ik nooit eerder heb ervaren met deze telefoon.
Gisteren en vandaag de klantenservice van Samsung gebeld, zoals werd aangeraden de harde reset uitgevoerd want de update zou wel niet volledig of correct zijn geinstalleerd.
Nu ben ik 2 resets en veel pijn en verlies van data later verder, wat denk je, alles nog helemaal k*t.
Nog steeds hetzelfde probleem, geen netwerk, traagheid van de telefoon, het opnieuw opstarten uit het niets en dan zonder sim pincode en code voor de telefoon helemaal doorstarten en niet werken.
Ik weet niet wat het is, maar na 2 jaar normaal perfect gebruik is er maar 1 ding veranderd.
Juist de nieuwste android 12 update, geweldig!
Ik hoop snel op de optie: Jazeker, u kunt deze pleuris update terugdraaien naar Android 11, i.p.v. U kunt niet meer terug als u eenmaal de stap heeft gemaakt naar deze waanzin.