op 01-08-2021 12:58 PM
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 13-10-2022 01:46 PM
Ik had dat probleem ook, in combinatie met de zijtoets, waarmee ik het scherm niet meer op zwart kon zetten (vergrendelen dus). Opgelost door 2x van boven naar beneden te swipen, kiezen voor aan/uit knopje, instellingen zijtoets en Menu uitschakelen. Dan hetzelfde nog een keer, maar nu kiezen voor Uitschakelen ipv instellingen zijtoets. Dan gaat je telefoon echt uit, want een reboot is niet voldoende. Bij mij werkte zowel de cover als de zijtoets daarna weer.
op 02-08-2021 04:03 PM
Hi @Heda52,
Welkom op de Samsung Community!
Goed dat je het komt checken. Heb je ook in de Galaxy Store gecontroleerd op updates?
Je kunt de Cover ook eens loskoppelen en vervolgens het toestel opnieuw opstarten. Koppel de Cover weer aan jouw S21 en test het nog eens.
Werkt 'ie dan wel? 👍
op 02-08-2021 11:19 PM
op 03-08-2021 09:11 AM
Alright, dan lijkt het echt door de update te komen.
Met de Samsung Members-applicatie kun je een foutenrapport indienen voor het oplossen van problemen met je toestel. Je kunt een rapport indienen van zaken als een traag apparaat, oververhitting, systeem/instellingen en nog veel meer. Bekijk hieronder de stappen voor het indienen van een foutenrapport.
Stap 1. Open de Samsung Members-app, en tik dan op de + toets rechtsonder.
Stap 2. Tik op Foutmeldingen.
Stap 3. Er zal een bericht verschijnen waarin je kunt kiezen voor Altijd om systeemloggegevens te versturen of Alleen deze keer. We raden aan om verbonden te zijn met een wifi-netwerk, afhankelijk van je mobiele netwerkplan.
Stap 4. Je kunt kiezen uit de categorie waarin met het probleem dat je apparaat wellicht nu heeft.
Stap 5. Voer de details van het probleem in of voeg een video of schermafbeelding toe om het gemakkelijker te begrijpen te maken. Druk dan op Verzend pictogrammen om het rapport af te ronden.
op 13-10-2022 01:46 PM
Ik had dat probleem ook, in combinatie met de zijtoets, waarmee ik het scherm niet meer op zwart kon zetten (vergrendelen dus). Opgelost door 2x van boven naar beneden te swipen, kiezen voor aan/uit knopje, instellingen zijtoets en Menu uitschakelen. Dan hetzelfde nog een keer, maar nu kiezen voor Uitschakelen ipv instellingen zijtoets. Dan gaat je telefoon echt uit, want een reboot is niet voldoende. Bij mij werkte zowel de cover als de zijtoets daarna weer.