Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Clear view cover s21 ultra werkt niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 01-08-2021 12:58 PM)
2687 Weergaven
Heda52
First Poster
Opties
Na de update van juli 2021 werkt mijn clear view cover niet meer. Voorheen werkte hij prima. De telefoon 'ziet' de cover niet. Geen meldingen, geen klok, niks meer te zien in het venster. Al vanalles geprobeerd, niks werkt. Aangezien het een vrij prijzige orignele Samsung cover is hoop ik toch dat dit wordt opgelost bij de volgende update!?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
RvdB60
Student
Opties

Ik had dat probleem ook, in combinatie met de zijtoets, waarmee ik het scherm niet meer op zwart kon zetten (vergrendelen dus). Opgelost door 2x van boven naar beneden te swipen, kiezen voor aan/uit knopje, instellingen zijtoets en Menu uitschakelen. Dan hetzelfde nog een keer, maar nu kiezen voor Uitschakelen ipv instellingen zijtoets. Dan gaat je telefoon echt uit, want een reboot is niet voldoende. Bij mij werkte zowel de cover als de zijtoets daarna weer.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Heda52,

Welkom op de Samsung Community!

Goed dat je het komt checken. Heb je ook in de Galaxy Store gecontroleerd op updates?

Je kunt de Cover ook eens loskoppelen en vervolgens het toestel opnieuw opstarten. Koppel de Cover weer aan jouw S21 en test het nog eens.

Werkt 'ie dan wel? 👍

rsz-846676
0 Likes
Heda52
First Poster
Opties
Hai Bruce, al het bovenstaande geprobeerd: geen effect..
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Alright, dan lijkt het echt door de update te komen. 

Met de Samsung Members-applicatie kun je een foutenrapport indienen voor het oplossen van problemen met je toestel. Je kunt een rapport indienen van zaken als een traag apparaat, oververhitting, systeem/instellingen en nog veel meer. Bekijk hieronder de stappen voor het indienen van een foutenrapport.

Stap 1. Open de Samsung Members-app, en tik dan op de + toets rechtsonder.

Stap 2. Tik op Foutmeldingen.

Ga naar foutmeldingen

Stap 3. Er zal een bericht verschijnen waarin je kunt kiezen voor Altijd om systeemloggegevens te versturen of Alleen deze keer. We raden aan om verbonden te zijn met een wifi-netwerk, afhankelijk van je mobiele netwerkplan. 

Stap 4. Je kunt kiezen uit de categorie waarin met het probleem dat je apparaat wellicht nu heeft. 

Stap 5. Voer de details van het probleem in of voeg een video of schermafbeelding toe om het gemakkelijker te begrijpen te maken. Druk dan op Verzend pictogrammen om het rapport af te ronden. 

Fout in detail rapporteren

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
RvdB60
Student
Opties

Ik had dat probleem ook, in combinatie met de zijtoets, waarmee ik het scherm niet meer op zwart kon zetten (vergrendelen dus). Opgelost door 2x van boven naar beneden te swipen, kiezen voor aan/uit knopje, instellingen zijtoets en Menu uitschakelen. Dan hetzelfde nog een keer, maar nu kiezen voor Uitschakelen ipv instellingen zijtoets. Dan gaat je telefoon echt uit, want een reboot is niet voldoende. Bij mij werkte zowel de cover als de zijtoets daarna weer.