Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Camera van S21 Ultra is beter geworden maar kan nog beter, graag z.s.m. weer updaten.

(Onderwerp aangemaakt op: 21-02-2021 07:00 PM)
398 Weergaven
BArts3112
Journeyman
Opties

De camera van de S21 Ultra is beter geworden met de laatste update maar kan nog beter, graag z.s.m. weer updaten zodat ie nog beter wordt (de beste telefooncamera die er is).

Vooral de foto's binnen en dan vooral met wat slechter licht, de 10x of hoger ingezoomde foto's buiten worden snel in te hoge iso genomen en hebben daardoor redelijk veel en storende ruis.

De Macrofoto's mogen ook wel wat minder ruis hebben maar de iso is daar niet te hoog.

Ook de mogelijkheid om beter het beeld stil te kunnen houden zou fijn zijn bij ingezoomde en macro foto's.

De foto's mogen ook wel wat meer inhoud bevatten zodat je verder in kunt zoomen nadat de foto is genomen en je meer op de foto kunt onderscheiden. De bestanden zijn nu ook kleiner dan die van de s9+; zou wel iets hoger mogen als ze dan nog beter worden.

De foto-informatie wil ik graag net zoals bij de s9+ direct bij de foto te zien krijgen als ik naar onder veeg i.p.v. een apart venster te moeten openen met >.

De rest heb ik nog niet goed genoeg kunnen testen, dit vul ik evt. later nog aan.

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als je wilt dat er iets gedaan word met je feedback zul je via Samsung Members bij ondersteuning je feedback moeten versturen. Dan komt het bij de ontwikkelaars terecht.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Samsung Members is geen social media.
Ga eens naar de playstore en download maar. Ik neem aan dat je een Samsung Account hebt waar je mee in kunt loggen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als je wilt dat er iets gedaan word met je feedback zul je via Samsung Members bij ondersteuning je feedback moeten versturen. Dan komt het bij de ontwikkelaars terecht.
BArts3112
Journeyman
Opties

Oké, dat kan; maar ik gebruik geen social media dus dat lukt dan dus niet. Dan laat ik het maar hier staan en hoop dat ze hier ook eens kijken :).

0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Samsung Members is geen social media.
Ga eens naar de playstore en download maar. Ik neem aan dat je een Samsung Account hebt waar je mee in kunt loggen.
BArts3112
Journeyman
Opties
Oké, ja nu zie ik het. vriendelijk bedankt voor deze top tip; ik ben er nog niet zo in thuis in dit alles 😄.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Geen probleem 👍 Gewoon in de app zelf op ondersteuning drukken en dan kun je feedback versturen. Die feedback komt dan bij de ontwikkelaars terecht.
0 Likes