Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Camera scene detectie

(Onderwerp aangemaakt op: 14-01-2022 01:05 PM)
597 Weergaven
MarcW
Pioneer
Opties
Ik stel vast dat mijn camera van de S21 Ultra geen scènes meer detecteert. Als ik voorheen een foto woi maken van vb. hond, eten, landschap... kwam er in het beeld het desbetreffende icoontje op het scherm.  Nu krijg ik die niet meer te zien. Iemand een idee hoe dat komt? In de instellingen kan ik alvast niets vinden.
14 Antwoorden
MarcW
Pioneer
Opties
Vandaag bleek er een update te zijn voor de camera. Dan denk je ze hebben het probleem eruit gehaald....niet dus. Nog steeds herkent de camera niet of je een hond, mens, landschap...of wat dan ook fotografeert.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @MarcW, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Krijg je een bepaalde melding te zien in het scherm als je een foto maakt? Zijn de verschillende foto's die je maakt verder wel in orde en naar wens? Kan je hier anders een schermafdruk van maken en deze met ons delen?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
MarcW
Pioneer
Opties
Als ik voorheen een foto maakte kwam er op het scherm een pictogram van het soort foto vb. Landschap, hond, ... en nu niet meer. Bij sommige foto's komt er alleen een pictogram van 2 gele bollen (scene optimalisatie naar het schijnt). Ik heb dus de indruk dat mijn camera het onderwerp niet meer herkent. Voor zover ik al op internet kon vinden ben ik niet de enige met dit probleem en hoopte ik dat met deze update het probleem opgelost zou zijn.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Zijn de verschillende foto's die je maakt verder wel in orde en naar wens? De scene detectie werkt op de achtergrond, de gele bollen geven aan dat je meest optimale omstandigheden hebt.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
MarcW
Pioneer
Opties
Op het eerste zicht lijken de foto's wel ok. Wel jammer dat men die functie, waarbij het desbetreffende icoontje van het onderwerp op het scherm kwam, heeft weggelaten.