Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluetooth gaat uit

(Onderwerp aangemaakt op: 20-04-2023 08:36 AM)
792 Weergaven
Senga_66
Apprentice
Opties
Bij mijn S21 gaat na 1 uur (valt me op als ik wandel met oortjes in) altijd mijn bleutooth uit.

Ik ben aan het kijken geweest bij energiebeheer maar zie zo nergens iets staan over tijd of bleutooth sluiten. 
Iemand een idee hie dit kan?

Groet en vast bedankt. 

0 Likes
11 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Het Bluetooth-apparaat mag niet stoppen wanneer u aan het telefoneren bent of naar muziek luistert via Bluetooth (tenzij de batterij leeg is). Veel apparaten hebben echter een instelling om in de slaapstand te gaan (om de batterij te sparen) wanneer ze zijn verbonden met de telefoon, maar niet actief worden gebruikt. De schermafbeelding is een voorbeeld uit de instellingen van de Jabra-app.

Screenshot_20230420_090231_Sound+.jpg

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Heb je om het 1 en ander uit te sluiten de netwerkinstellingen al gereset op je toestel?

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.

Welke oortjes heb je precies?

Staat je toestel in spaarstand wanneer dit gebeurd?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Senga_66
Apprentice
Opties
Kan dit ook dan in apps zitten die niet met de muziek te maken heeft. Toestel zelf staat nl niet in slaapstand.
0 Likes
Senga_66
Apprentice
Opties
Heb de boel gereset dus moet nu eerst testen mocht ik na mijn wandeling nog probleem ondervinden dan vraag ik verder.
Spaarstand staat niet aan en goedkope oortjes van de Action.

In elk geval tot zover bedankt
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als het goedkope oortjes zijn van de action dan ligt daar je probleem hoogstwaarschijnlijk. Je zou kunnen overwegen om een iets beter setje te kopen van betere kwaliteit. Oortjes van de Action zijn meestal van de allerlaagste kwaliteit vandaar dat ze ook zo goedkoop zijn, zonder ook maar enkele vorm van software support.
Senga_66
Apprentice
Opties
Hij doet het een uur en prima daarna kan ik gewoon weer aanzetten dus probleem is niet heel groot alleen lastig 😉 maar ga bleutooth ook ff testen met geleende goede oortjes om ook dat uit te sluiten. Niet dat ik dure ga kopen en het toch ergens een instelling van mij is 😉
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Welke koptelefoon heb je? Controleer eens in de app van je koptelefoon of er een instelling is die hem in de slaapstand zet of de verbinding met de telefoon verbreekt wegens inactiviteit.

0 Likes
Senga_66
Apprentice
Opties
Goedkope oortjes waar verder geen app. Ik ga morgen ff testen met geleende "merk" koptelefoon
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Logisch, zou ik ook zeker doen. Maar als je de allergoedkoopste oortjes koopt die er zijn kun je daar ook geen support voor krijgen. Als je een setje van iemand leent kun je uitsluiten waar het probleem zit. Laat maar weten of een ander setje oortjes het probleem oplost 😀