Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Bij aanzetten telefoon krijg iedere keer een meldings geluid

(Onderwerp aangemaakt op: 01-08-2021 02:40 PM)
2972 Weergaven
Arno52
Apprentice
Opties

Bij opstarten telefoon krijg ik iedere keer het geluid te horen wat ik heb ingesteld bij berichten en meldingen terwijl

er geen meldingen zijn.

Mij is toen op de community geadviseerd om systeem geluid uit te zetten maar dit help niet.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Heb het even getest, dit is normaal als je het systeem geluid uitzet gebeurd het niet meer. Meldingsgeluid en media geluid staat hier los van.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Waarschijnlijk is dit afkomstig van bepaalde apps. Je zou het toestel een fabrieksherstel kunnen geven dan ben je ervanaf. Maak wel een backup van al je data 👌
0 Likes
Arno52
Apprentice
Opties

De telefoon heb ik pas  enkele dagen

dit heeft  hij van begin af aan gedaan

Kan telefoon  slechts nu al  terug zetten naar fabrieks instellingen

0 Likes
Jimboo84
Black Belt 
Opties

@Arno52 

Na het installeren van een telefoon zet ik altijd alle systeem geluiden en andere feedback geluiden uit. Normaal zou je niets mogen horen.

Instellingen | Geluiden en trillen | Bediening systeemgeluid/trillen:

Screenshot_20210802-094816_Settings.jpg

Voor de rest als je op de zijknop Volume op je toestel drukt zie zou je het best zo instellen:

Screenshot_20210802-094858_One UI Home.jpgScreenshot_20210802-094915_Settings.jpg

Als ik mijn telefoon reset naar fabrieksinstellingen importeer ik nooit apps en systeem  instellingen. Dit kan soms problemen opleveren. Je hebt wel meer werk om je telefoon in te stellen omdat je alles terug moet instellen naar je gewenste zaken

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Het zou ook best normaal kunnen zijn dat je telefoon een geluid maakt tijdens het opstarten👍🏼 

Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Heb het even getest, dit is normaal als je het systeem geluid uitzet gebeurd het niet meer. Meldingsgeluid en media geluid staat hier los van.
Arno52
Apprentice
Opties

Dit werkt bij mij niet krijg iedere keer het

ingestelde meldings geluid.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Klik op de zijtoets voor volume, omhoog of omlaag dan zie je een slider in beeld, klik op 3 puntjes. De meest linkse is systeem zorg dat die uitstaat.

clipboard_image_1627896844302.jpg
Jollie57
First Poster
Opties
Iedere keer als ik mijn Samsung S21 op de aan en uit knop aanzet hoor ik even een tril, wie weet wat dat is, ik heb niks ingesteld, het was er opeens!?
0 Likes
Jollie57
First Poster
Opties
Ik heb al gevonden wat het was, had per ongeluk de NFC toets aanstaan!
0 Likes