Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bestelling nooit geleverd door DYNALOGIC - OOK NIET BIJ DE BUREN - IEDEREEN WAS THUIS.

(Onderwerp aangemaakt op: 14-12-2021 06:21 PM)
1318 Weergaven
Members_bWhFgJE
First Poster
Opties

U had aangegeven dat mijn smartphone op 6/12 zou geleverd worden door Dynalogic, maar dit is niet gebeurd.

Vandaag heeft de chauffeur zich niet aangeboden bij ons, we hadden ook geen briefje in de brievenbus dat de gsm zou geleverd zijn bij de buren.

U heeft zelf op de tracking aangegeven dat levering bij de buren toegelaten was, dit was niet op mijn initiatief. Opeens stond op de tracking dat de smartphone BEZORGD was om 10u12. Onze veiligheidscamera’s hebben geen chauffeur geregistreerd, wij werken met drie thuis, mijn kantoor ligt langs mijn voordeur. Geen Dynalogic gezien vandaag. Ik heb uw diensten (van Samsung) dan ook dadelijk een 20 à 30 minuten hierna gecontacteerd. Dat zou zo in het dossier staan.

Na diverse contacten met uw klantendienst via whatsapp zou de smartphone geleverd zijn op nr 17. Dit klopt niet, ik heb mijn buren op 17, 21, 24a en 24b en 24 gesproken, niemand van hen heeft een levering van jullie mogen ontvangen. Zij willen dit schriftelijk bevestigen indien nodig.

U begrijpt dat ik hier niet tevreden over ben. Ik heb een vertaal- en tolkkantoor en gebruik uw producten op dagelijkse basis. Ik was op kantoor al blij tegen mijn collega’s aan het vertellen over mijn nieuwe aankoop en dat die zou komen. U begrijpt mijn ontgoocheling toen dit niet het geval bleek te zijn. Sinterklaas is hier in ieder geval niet voorbijgekomen vandaag. 

OPMERKING : ik kan mijn oude gsm S10+ ook pas opsturen, als ik de nieuwe heb. Dus ik ga ervanuit dat de termijn voor binnenlevering van de oude gsm pas begint te lopen na de EFFECTIEVE ontvangst van mijn nieuw toestel

Hopelijk blijft dit geval niet aanslepen, want ik moet zeggen dat ik ook een dossier via Visa en FOD Economie en bij Dynalogic nu heb ingediend. Jullie wachten op terugkoppeling van de interne dienst. Nu ik ook al een week. Jammer dat dit zo moet lopen, want tot nog toe was ik heel tevreden over Samsung.

0 Likes
23 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Post ook even je ordernummer zodat de moderators mee kunnen kijken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Members_bWhFgJE
First Poster
Opties

Ordernummer : 137495740

0 Likes
Members_bWhFgJE
First Poster
Opties

Ordernummer : 137495740. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @Members_bWhFgJE, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Het is natuurlijk niet fijn wanneer de levering van jouw nieuwe aankoop niet helemaal goed is gegaan. Met het ordernummer wat je hierboven met ons deelt, kan ik helaas geen bestelling terugzien in ons systeem.

Een ordernummer van ons bestaat uit een 2-tal letters(NL of BE) en reeks getallen met een onderbreking van een midden streepje gevolgd door nog een reeks getallen.

Met dit ordernummer kan ik de bestelling erbij zoeken en met je meekijken.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Tom038
First Poster
Opties

Beste,

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.

Op 22-11 heb ik een bestelling gedaan via de webshop, levering zou plaats vinden 24-11.

Bezorgende partij geeft aan bezorgd te hebben, wat niet is gedaan. Op het moment dat er bezorgd zou zijn zat ik letter naast de deur.

Nu ben geruime tijd in contact met de klantservice via de telefoon en whatssapp. Via beide kanalen kom ik totaal niet verder. Ik moet keer op keer mijn verhaal doen, ze komen niet met concrete oplossingen, afspraken komen ze niet, etc.

Kortom ik wil mijn aankoop bedrag terug. (ook dat wil niet lukken, wordt eerst bevestigd, daarna weer ontkracht).

Jarenlang trouwe fan van Samsung, maar dit slaat echt helemaal nergens op.

Wie kan mij helpen.

NL211122-41141895

0 Likes
Tom038
First Poster
Opties
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hey @Tom038, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Het is natuurlijk niet fijn wanneer de levering niet helemaal goed gaat.

Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat je met mijn collega's via de WhatsApp in gesprek bent en dat zij een onderzoek hebben gestart om dit uit te zoeken en op te lossen. Zodra we hier meer informatie over hebben sturen we je ook een berichtje.

Onze excuses voor het ongemak en de vertraging.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Tom038
First Poster
Opties

Hi Martijn,

Dank voor je snelle reactie.

Ik heb niet het gevoel dat ik in gesprek ben. Overal krijg je het zelfde antwoord. Afwachten en als we meer weten komen we in de lucht.  Jullie moeten echt werken aan je klant verwachting.

Hoelang moet ik als klant wachten? er wordt 0 duidelijkheid gegeven. Als klant wil je weten waar je aan toe bent, wanneer is er een oplossing?  
Ik zit met een telefoon die ik wil vervangen, maar weet nu niet krijg ik een nieuwe van Samsung? krijg ik mijn geld terug? kan ik ondertussen een nieuwe kopen?

gr

Tom

0 Likes
Members_bWhFgJE
First Poster
Opties

Martijn, het ordernummer is BE211129-45840590. Na 3 weken weet ik nog steeds niet wanneer mijn gesm geleverd wordt. Uw operator maakt wel meldingen, maar dit raakt maar niet opgelost. Ik run een vertaal- en tolkkantoor en ik moet zeggen dat het nu al van 6 december duurt en het sleept AL 3 WEKEN aan. De klacht is ingediend ook bij Visa. Ik krijg geen update wanneer jullie de gsm kunnen leveren (waarschijnlijk omdat het een custom kleur is). Bij winkels zoals Vandenborre, Krefel of Coolblue staat de levertermijn bij de telefoon. Wanneer krijg ik feedback van jullie ?

0 Likes