Chiudi

What are you looking for?

annulla
Visualizzazione dei risultati per 
Cerca invece 
Intendevi dire: 
Salta alla soluzione RISOLTO

Bellen via Wifi werkt niet mee na update S21

(Argomento creato il giorno: 04-10-2022 12:06 PM)
1849 Visualizzazioni
PVN1
Student
Opzioni

Vroeger werkte keuze zeer goe dom te bellen vi awifi met S21. Sinds enkel tijd  na updates is deze keuze verdwenen?? Komt deze keuze terug of niet? Galaxy S21 5G  

0 Likes

3 Soluzioni

Soluzioni accettate
Soluzione
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opzioni
Goedemiddag,

Als je naar beneden swiped staat deze functie er gewoon tussen. Zie screenshot.

Anders even rechtsboven 3 puntjes en deze er tussen zetten.

Anders in telefoon app > Rechtsboven instellingen > Bellen via Wifi aanzetten.
Screenshot_20221004-120641_Samsung Members.pngScreenshot_20221004-120838_Call settings.png
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Visualizza soluzione nel messaggio originale

Soluzione
ries1973
Student
Opzioni

Hoi @bascje , 

Ja, mijn probleem heb ik na lang zoeken uiteindelijk zelf opgelost. Het probleem is dat de Telefoon app machtiging voor "Locatie" moet hebben. Op de een of andere manier was die machtiging uitgezet na de update. Daarna een reset van de netwerk connecties gedaan, telefoon opnieuw opgestart en toen werkte het. Misschien lost dat jouw probleem ook op.

Soluzione
Ajay-A
Community Manager
Opzioni

Hallo @Members_qHtkoCX,

Bedankt voor jouw melding hierover. Voor werk is het vooral inderdaad zuur. Ik help je graag verder! Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Je kan ons gerust laten weten of de sessie heeft geholpen.

Met groet,

Ajay

Community Manager

0 Likes
10 Risposte
Soluzione
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opzioni
Goedemiddag,

Als je naar beneden swiped staat deze functie er gewoon tussen. Zie screenshot.

Anders even rechtsboven 3 puntjes en deze er tussen zetten.

Anders in telefoon app > Rechtsboven instellingen > Bellen via Wifi aanzetten.
Screenshot_20221004-120641_Samsung Members.pngScreenshot_20221004-120838_Call settings.png
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
PVN1
Student
Opzioni

bedankt voor snelle reactie is effectief daar.  

ries1973
Student
Opzioni

Hoi, ik heb gisteren een update uitgevoerd op mijn S21+ naar Samsung One 6.0, en nu werkt mijn Bellen over Wi-Fi niet meer. Als ik op de knop druk die in de screenshot staat krijg ik de foutmelding: "Kan Bellen via Wi-Fi nu niet activeren. Probeer het later opnieuw". Inmiddels vanalles geprobeerd maar krijg het niet werkende. Iemand een idee?

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opzioni

Hallo @ries1973 ,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je wel een stabiele Wi-Fi verbinding met jouw netwerk?

Met groet,

Ajay

Community Manager
bascje
Apprentice
Opzioni

Hoi @ries1973  is dit ooit opgelost? 

ik zit met hetzelfde probleem, Ik heb enige tijd gehoopt dat het met een sw update verholpen zou zijn, maar helaas.

0 Likes
bascje
Apprentice
Opzioni

Hoi @Ajay-A , 
mijn probleem lijkt op dat van Ries1973. 
ik heb een zeer stabiele wifi verbinding zowel thuis als op kantoor.
op beide lokaties krijg ik direkt na poging om "bellen via Wi-Fi " te aktiveren de melding "Kan bellen via Wi-Fi nu niet activeren. Probeer  het later opnieuw".

0 Likes
Soluzione
ries1973
Student
Opzioni

Hoi @bascje , 

Ja, mijn probleem heb ik na lang zoeken uiteindelijk zelf opgelost. Het probleem is dat de Telefoon app machtiging voor "Locatie" moet hebben. Op de een of andere manier was die machtiging uitgezet na de update. Daarna een reset van de netwerk connecties gedaan, telefoon opnieuw opgestart en toen werkte het. Misschien lost dat jouw probleem ook op.

bascje
Apprentice
Opzioni

Hoi @ries1973

ja! dat was hem. 
dank je wel voor de snelle reactie 

Members_qHtkoCX
First Poster
Opzioni

Hoi @bascje @ries1973,

Inmiddels zit ook ik met hetzelfde probleem. Bovenstaande acties met het resetten van het systeem heb ik geprobeerd, maar ook dit helpt niet. De melding ''Kan bellen via Wi-Fi nu niet activeren. Probeer  het later opnieuw", krijg ik ook. Hij lijkt de hele instelling ook niet te openen.

De functie stond per direct aan toen ik deze telefoon ontving (Samsung S21 FE) als werktelefoon.

Wellicht dat jullie nog een andere manier weten om het op te lossen?

Ik hoor het graag!

0 Likes