Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bellen via wifi niet beschikbaar

(Onderwerp aangemaakt op: 03-04-2021 01:52 PM)
2636 Weergaven
erictv
First Poster
Opties

Deze telefoon aangeschaft voor oa Bellen via Wifi. Echter verschijnt deze optie niet in het menu (Bellen app > instellingen). Iemand een idee?

Geprobeerd met een SIM van Youfone en Belbudget (beide KPN netwerk). In een iPhone 7 geven deze Sims wel de bellen via wifi optie. Dus waarom niet in een S9+?

0 Likes
7 Antwoorden
GianniZ95
Voyager
Opties
Samsung S9 plus kan gewoon via WiFi bellen. De instelling bevindt zich direct in de telefoon app.

Screenshot_20210403-134439_Call settings_31975.jpg

0 Likes
erictv
First Poster
Opties

Helaas heeft mijn telefoon app deze instelling niet! Weet iemand waarom?

IMG-20210331-WA0000.jpg

0 Likes
erictv
First Poster
Opties

Ik zit beide screen shots te vergelijken. Het lijkt erop dat jou en mijn instellingen echt wat anders zijn. Kan het zijn dat ik een andere Bellen app heb? Hoe kan ik dat controleren?

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Weet je zeker dat je toestel en alle apps up to date zijn?
0 Likes
erictv
First Poster
Opties

Volgens mij wel. Systeem software is up to date (Android 10 en OneUI 2.5). In Google Play store en in de Samsung store ook alles up to date. Dan heb ik alles toch?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @erictv,

Dan zal jouw provider en/of toestel Bellen via Wi-Fi niet ondersteunen. Het kan ook zijn dat het een branded toestel is, waarin de functie niet is opgenomen.

Je kunt er eventueel mee langs een servicepunt van ons gaan om te kijken of ze de firmware kunnen flashen 😉

rsz-846676
0 Likes
GianniZ95
Voyager
Opties
Ik gebruik de standaard ingebouwde app van Samsung zelf (Android 10, One UI 2.5).
0 Likes