Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Bellen - stem gesprekspartner valt meerdere keren X seconden weg - S20 Ultra

(Onderwerp aangemaakt op: 05-06-2020 02:17 PM)
1690 Weergaven
Jimboo84
Black Belt 
Opties

Telkens als ik bel of gebeld wordt valt het stemgeluid een aantal seconden weg in het gesprek, dit gebeurt meermaals in hetzelfde gesprek. De andere partij zou mij wel volledig goed horen en mijn stem valt voor hun niet weg.

Dit gebeurt bij verschillende personen met verschillende providers.

Door dit probleem heb ik op 20/5/2020 mijn simkaart reeds vervangen via mijn provider. Nav hun analyse blijkt er aan hun kant niets mis te zijn. Mijn telefoon is ook al eens naar fabrieksinstellingen gereset, helpt niet.

Stem valt ook weg als het "Bellen via Wi-Fi" uit staat

Screenshot_20200605-140636_Software update.jpg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Dan denk ik dat je het beste naar een service point  kan gaan om het toestel na te laten kijken.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Weet wel dat dat een standaard antwoord is, ze zullen altijd zeggen dat het niet aan hun ligt.

Er zijn 2 opties hier of slechte dekking of je toestel heeft een probleem.

Om te achterhalen welke van de 2 het is stel ik voor om jouw probleem op verschillende locaties te testen en hier laten weten of je overal problemen ervaart of alleen op specifieke locaties zoals bijv thuis.

0 Likes
Jimboo84
Black Belt 
Opties

@Patrick 

Natuurlijk weet ik dat dat de standaard respons is die je krijgt, daarom zeggen ze ook altijd eerst van sim te vervangen... Dat is een standaard gelijk "herstart je computer" 🙂

Maar het probleem doet zich eigenlijk overal voor. Er was al een case open bij de provider, maar zij bekijken het ook verder nadat ik hun heb gezegd dat het probleem ook zonder Bellen Via Wi-Fi van toepassing is.

Vanmorgen heb ik nog gebeld en de stem valt telkens weg aan de gesprekspartners zijde.

0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Dan denk ik dat je het beste naar een service point  kan gaan om het toestel na te laten kijken.

0 Likes
Ronald76
First Poster
Opties

Is dit opgelost?

0 Likes