Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

App map verdwijnt met een specifieke naam

(Onderwerp aangemaakt op: 26-03-2022 10:39 PM)
841 Weergaven
Erik-Kraijenoord
Apprentice
Opties
Goedenavond,

Ik was vanavond bezig om mijn apps beter in te delen waardoor deze minder druk overkomt. Hierbij heb ik verschillende apps samengevoegd en de map een naam gegeven zodat deze makkelijk te herkennen is.

De naam voor een specifieke map (met typfout) kan jk alleen nergens meer vinden. Hij is op geen enkel scherm te zien en met opnieuw opstarten ook geen succes.

Naam: comunicatie

Ik ben me bewust van de typfout, wilde deze herstellen maar kon hem niet meer vinden.

Gelukkig op naam nog wel te vinden waardoor ik bijvoorbeeld "whatsapp" nog kan openen. 

Iemand hetzelfde ervaren en een eventuele oplossing hiervoor zodat het weer zichtbaar is?

Edit:
Sorry ik zie nu pas dat het een Nederlandse community is😅
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je zou kunnen proberen om de OneUI Startpagina gegevens te wissen maar dan wordt je startscherm wel helemaal gereset.

Instellingen > apps > Startpagina OneUI > Opslag > Gegevens wissen. Ik kan niet garanderen of dit het probleem oplost maar het is mogelijk. Als het om bugs gaat is er nooit 100% zekerheid.

Zorg dat je altijd je bugs rapporteert via de Samsung members app, dat doe ik zelf ook zo hebben we met zen allen zo min mogelijk last van bugs en worden deze snel opgelost.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Zou je voordat je iets doet om het op te lossen een Foutrapport kunnen versturen via de Samsumg Members app > Ondersteuning > Foutrapporten. Op deze manier als het om een bug gaat kunnen de ontwikkelaars ernaar kijken en wellicht een software update uitbrengen die deze bug verhelpt.

Zou je vervolgens het toestel in veilige modus kunnen opstarten? Kun je daar wel mappen aanmaken zonder problemen?

Het klinkt alsof je de map op de een of andere manier hebt verborgen.

In de app drawer > Rechtsboven > 3 puntjes > Instellingen > heb je toevallig apps die verborgen staan?
Erik-Kraijenoord
Apprentice
Opties
Goedenavond Patrick,

Ik heb inderdaad een rapportage gedaan en hierbij informatie gegeven wat ik gedaan had en wat er gebeurd was.

Daarnaast heb ik de prestatie gecontroleerd die was volledig in orde zonder problemen.

Je overige tips ga ik even controleren!
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je zou kunnen proberen om de OneUI Startpagina gegevens te wissen maar dan wordt je startscherm wel helemaal gereset.

Instellingen > apps > Startpagina OneUI > Opslag > Gegevens wissen. Ik kan niet garanderen of dit het probleem oplost maar het is mogelijk. Als het om bugs gaat is er nooit 100% zekerheid.

Zorg dat je altijd je bugs rapporteert via de Samsung members app, dat doe ik zelf ook zo hebben we met zen allen zo min mogelijk last van bugs en worden deze snel opgelost.
Erik-Kraijenoord
Apprentice
Opties
Goedenavond Patrick,

Jij bent mijn held! Heel dankbaar aangezien alles terug was!

Specifiek die apps waren plots verdwenen, ik heb dan denk onbewust toch iets gedaan.

Mijn probleem is in iedergeval snel opgelost!
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Geen probleem🙂 Fijne avond en weltrusten.