Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Android Auto werkt niet na update Android 10

(Onderwerp aangemaakt op: 10-06-2020 10:10 PM)
2829 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

BigBert
First Poster
Opties

Sedert de update naar Android 10 werkt Android auto helaas niet meer; krijg telkens de foutmelding ; communicatie fout 10; Screenshot_20191209-123236_Google Play services.jpg

0 Likes
21 Antwoorden
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @BigBert,

Androidauto is niet beschikbaar in de Benelux, hier kunnen wij jammer genoeg geen support voor geven. Je kunt het beste zoeken naar een ander (recenter) APK bestand.

rsz-846676
0 Likes
Aapje63
First Poster
Opties
Vreemd het zit nu gewoon in Android 10.
Ik lees meer berichten met de s10 en Android auto. Erg jammer ik heb net een S10.
Enige optie als Samsung zegt doei klant u red zich zelf maar heb ik dus wat die functie aangaat een miskoop heb en dat ik naar IPhone ga. Tevens hoor je dat andere android toestellen wel met Android 10 wel met Android auto overweg kunnen. Ik heb Samsungs altijd voor android gebruikt. S6 en s7. Ok met de Apk... maar nu het in Android 10 zit hoort het ook bij Samsung te werken. Gr arnold
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties

@Aapje63 

Je reageert op een bericht van december 2019.

Inmiddels is Android Auto dus wel beschikbaar in de Benelux en kun je het ook gewoon gebruiken. Helaas heb ik geen autoradio die er mee werkt, dus kan ik het niet testen, maar het zit wel in de S10e. 

Vertel ons eens wat je probleem is en misschien kunnen we helpen.

0 Likes
Snofla
Apprentice
Opties

Hallo,

Ik krijg android auto niet geinstalleerd om mijn Samsung S10e. Weet iemand hoe dit wel kan? 

Als het apk bestand is geinstalleerd, geeft hij gereed aan, maar kan het niet openen.

Er staat ook geen app knop geinstalleerd

Weet iemand hoe dit is op te lossen.   

0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties

@Snofla 

In 2 topics hetzelfde vragen gaat niets sneller😉

Snofla
Apprentice
Opties

bedankt , het is gelukt.

Ik had alleen Android auto ingetikt in de playstore en toen zag ie hem niet.

Alles werkt nu in de auto.

0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties

Top! Veel plezier ervan.

0 Likes
Glennvh
First Poster
Opties

Hallo, is het al gelukt? Bij mij installeert Android auto niet op mijn Samsung S100...

0 Likes
BigBert
First Poster
Opties

Nope, op mijn dure S10 werkt Android Auto nog steeds niet; volgend keer geen Samsung voor mij. 

0 Likes