op 02-06-2019 11:34 PM
Sinds dag 1 dat ik de Samsung Galaxy s10 in gebruik heb, nu zo'n 21/2 maand heb ik problemen met de Always On Display functie.
Ik gebruik deze functie niet. Deze functie staat standaard uitgeschakeld in het menu.
Echter geeft het batterijverbruik in apparaatonderhoud aan dat het Always On Display uren en uren actief gebruikt wordt.
Ik heb al eerder tevergeefs om een oplossing gevraagd.
Het toestel is al ter reparatie opgestuurd geweest, waarbij men de standaard checklist zijn nagelopen en uiteraard heeft dit ook niets opgeleverd.
Herkennen andere mensen dit probleem ook?
Het trekt mn batterij leeg.
Ik heb meerdere keren contact gehad met Samsung, maar dit probleem is niet bekend. Ze kunnen op de standaard antwoorden ook geen oplossing bieden. Het is ontzettend hinderlijk.
Dat een batterij 1 a 2 dagen mee gaat is normaal. Het moet gewoon niet kunnen dat een Always On Display functie die niet aanstaat of gebruikt wordt de grootste batterijverbruiker is.
Zie bijlage
op 04-06-2019 11:50 AM
op 04-06-2019 01:11 PM
op 05-06-2019 08:41 AM
Ik heb mn toestel bij de plaatselijke buurtnerds gebracht ter onderzoek. Hier heb ik persoonlijk contact en kan ik duidelijk het probleem uitleggen. Zij geven aan dat het wsl om een storing of bug in de software gaat. Ik moet dat even afwachten. Dank voor de tip. Ik ga dat ook proberen indien het niet opgelost is. Ik ben verder zeer tevreden met mijn s10. Het is alleen vervelend als je weet dat er iets iets mis is en ik wil dat gewoon opgelost hebben.
Compliment voor de Samsung Community. Het meedenken en het contact wordt erg gewaardeerd!!
op 05-06-2019 11:48 AM
op 07-06-2019 12:15 PM
Nadat mijn toestel is opgestuurd geweest naar het servicecentrum is mijn toestel nu 11/2 dag terug van een plaatselijke onafhankelijk reperatiecentrum.
Hier is gecontacteerd dat mijn toestel niet goed is.
Zoals te zien in het screenshot is het toestel ruim anderhalve dag aan na de laatste lading. Slechts 2 uur en 20 minuten gebruikt en slechts 20% batterij resterend. Problemen al vanaf dag 1, 13 maart.
Nu reis ik morgen naar het servicecentrum in Amsterdam vanuit mijn woonplaats Hoek van Holland. Om er weer naar te laten kijken.
Het heeft me nu al 60 Euro gekost en dat gaat oplopen.
Ik ben chronische PTSS type 2 patiënt en dit geeft mij zoveel spanning dat ik er echt ziek van wordt.
Ik heb ooit met mn Samsung Galaxy Tab S2 in 2017 een zelfde soort probleem gehad. Deze is vier keer naar een servicecentrum van Samsung geweest. Zichtbaar bewijs van de problemen net als nu. Bijna een jaar mee bezig geweest. Toestel was ook nieuw uit de doos met problemen.
Uiteindelijk werd er door Samsung gezegd dat als ik het nog eens zou insturen ik zelf kosten moest gaan betalen.
Wettelijk gezien betreft Europese richtlijnen moet er na 3x reperatiecentrum een vervangende toestel of compensatie worden aangeboden. Ik heb de tablet uiteindelijk naar de Rebuy gedaan en een nieuwe gekocht.
Dit is een toestel van 899 Euro. Een nieuwe zomaar kopen zit er voor mij niet in.
Op naar morgen.
op 07-06-2019 01:34 PM
op 07-06-2019 02:40 PM
Ik vind dit antwoord nogal schokkend. Jij vind 2 uur en 20 minuten gebruik normaal en dat dan de telefoon weer aan de lader moet?
Ik word totaal niet serieus genomen. Respectloos.
Meteen mijn laatste post.
op 07-06-2019 02:54 PM