Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Always on display geeft licht

(Onderwerp aangemaakt op: 22-07-2021 01:08 AM)
1102 Weergaven
cassjee
First Poster
Opties
Sinds vandaag een s20 fe 5g in bezit. Alles ingesteld zoals mijn oude s10 plus maar bij het always on display zit toch iets raars. Normaalgesproken zie je je klok en dergelijke staan en is de rest van je scherm gewoon zwart/uit. Bij mijn s20fe blijft dus ook het zwarte/uit gedeelte van het scherm branden. Ik weet niet of dit een foutje is maar het lijkt mij niet te horen? Als ik hem namelijk instel op 10sec na aantikken doet hij dit niet. Ook als ik hem op de 10sec na aantikken heb staan terwijl de telefoon aan de oplader ligt is mijn beeldscherm zwart maar wel verlicht. Volgens mij vreet dit niet alleen batterij maar dit kan volgensmij ook niet goed voor je beeldscherm zijn. Weet iemand of dit op te lossen is? 
0 Likes
11 Antwoorden
cassjee
First Poster
Opties
Zojuist er ook achtergekomen dat het toestel dit ook doet als het always on display uit is. Als ik mijn vinger kort op de vingerprintscanner leg zodat deze even oplicht is het scherm zoals hoort zwart/uit. Zodra het icoontje van de vingerprintscanner weer verdwijnt licht het beeldscherm zwart op. Ik vind dit niet echt een fijn idee als ik slaap terwijl hij oplaad dat mijn scherm blijft branden.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als je always on display uit zet en het scherm uit doet, is alles dan wel normaal?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
cassjee
First Poster
Opties
Nee dan heb ik het zelfde probleem. Normaal gesproken zou dan je scherm gewoon op zwart gaan maar bij mij als de telefoon aan de lader ligt lijkt het scherm uit te gaan maar blijft wel verlicht. Een beetje lastig uit te leggen maar wat normaal dus uit en zwart is is nu dus zwart maar wel verlicht, hierdoor wordt de telefoon dus ook warm. Ook als ik dus het always on display helemaal uitschakel heb ik dit probleem nog.. het beeldscherm blijft verlicht terwijl deze uit hoort te zijn
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik weet niet hoe het er precies uit ziet maar wat je verteld klinkt niet normaal.
Ik zou naar de verkoper gaan en een nieuwe eisen.
0 Likes
cassjee
First Poster
Opties
Ja ik kan er helaas geen screenshot van maken en ik heb het geprobeerd te fotograferen maar dat lukt ook niet. Wat normaal gesproken dus gewoon puur zwart is dat je beeldscherm uitstaat is het bij mij nog verlicht
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Waar heb je het gekocht? En wat zegt de verkoper hiervan?
0 Likes
cassjee
First Poster
Opties
Ik heb hem bij de vodafone gekocht. De verkoper ging het uitproberen in een kamer waar het donker was volgens hem maar hij zag het niet zei die.. ik kreeg een beetje het idee dat ik ze zag vliegen. na wat zoeken op internet kwam ik er achter dat als je de sluitertijd van je camera verlengd je ook meer licht opvangt dus dat heb ik geprobeerd en met succes. De verlichting op het beeldscherm is wat groen uitgeslagen op de foto in werkelijkheid is het geen groen maar zwart/grijs verlicht, in elk geval delen van het scherm blijven aan terwijl ze uit horen te zijn. Op de eerste foto (zonder klok in het scherm) die ik hierbij plaats is het always on display volledig uitgeschakeld en ligt de telefoon aan de oplader. Ook als ik het always on display aanzet blijven de zwarte gedeeltes die normaal uit zijn verlicht dit geldt voor zowel aan de lader als zonder lader (zie 2e foto telefoon is van de lader af met always on display ingeschakeld). Morgen maar weer even langs de vodafone om te kijken wat ze van deze foto's vinden.20210723_012358_46223.jpg20210723_013840_46233.jpg
0 Likes
cassjee
First Poster
Opties

Zojuist toch nog een poging gedaan om een s20 fe te kopen maar helaas lijken ze het allemaal te hebben.. is er al iemand die weet wat dit kan zijn en hoe het is op te lossen?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @cassjee, goedemiddag. 

Bedankt voor je bericht! Heb je bij het instellen van jouw nieuwe telefoon ook een back-up overgezet? En is de telefoon verder helemaal up-2-date? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes