Ik gebruik Samsung agenda, het weekmenu. En hanteer de donkere modus. Ontving begin februari 2e update Androit 12. Ca. 1 dag later wordt Veilige Modus ingeschakeld voor een test op een ander mankement ten gevolge van de eerste update naar 12 medio januari. Na uitschakelen Veilige Modus zie ik dat in mijn agenda de lijnen om de vakjes, zeg maar, nauwelijks zichtbaar zijn. Er is ook een horizontale lijn toegevoegd die de dagen splitst. Wat verder opvalt is een enorme weerspiegeling in het scherm wat storend is en het invullen extra bemoeilijkt. Schuiven met helderheid biedt enige soelaas wat lijnen betreft maar verzwakt/versterkt de weerspiegeling. In de lichte modus zijn de lijnen wel zichtbaar weliswaar vaag maar voldoende en is er geen weerspiegeling. Maar steeds schakelen tussen donker en licht is niet de bedoeling. Omdat ik de agenda tussen update en Veilige Modus volgens mij niet heb geopend, ben ik niet zeker of dit mankement het gevolg is van de update of Veilige Modus.
Onlangs flipte de Microsoft To Do app. App verwijderd en nieuwe geïnstalleerd. Deze was met alle gegevens al ingevuld. Is deze constructie ook toe te passen op de Samsung agenda. Er zijn backups door Samsung gemaakt. Of is er een andere oplossing?