Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Adres toevoegen bij contactpersoon

(Onderwerp aangemaakt op: 09-05-2021 07:12 PM)
1197 Weergaven
borduurwil
Explorer
Opties
Ik zou graag bij mijn contactpersoon een adres toevoegen op mijn S20.

Bij oudere telefoons was deze optie wel. Maar bij mijn S20 zie ik nergens deze optie staan. Bestaat deze mogelijkheid niet meer?

Alvast bedankt 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Beste, het lijkt erop dat je skype contacten aanmaakt. Als je een nieuw contact aanmaakt moet je kiezen voor een Gmail contact, daar kun je zoveel mogelijk info toevoegen.

Screenshot_20210509-202250_Contacts_10376.jpg

Screenshot_20210509-202345_Contacts_10378.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
SnArF2576
Pathfinder
Opties
Hallo Borduurwil, als je in contacten bentga dan naar het contact waar je iets wil toevoegen, klik bij dat contact op het i (info) knopje en volgens mij krijg je dan de optie bewerken (meestal) onderaan klik daar op en dan (even scrollen) kun je gegevens van allerlei aard toevoegen.
Sucses, graag hoor ik of het je lukt.
0 Likes
borduurwil
Explorer
Opties
Zie mijn screenshot, ik zie geen info knop. Ook bij "meer" zie ik deze optie niet

Screenshot_20210509-195551_Contacts_12714.jpg

0 Likes
borduurwil
Explorer
Opties
En als ik ga naar contactgegevens bewerken krijg ik deze opties, maar kan ik alleen de bolletjes aan of uit zetten

Screenshot_20210509-195738_Contacts.jpg

0 Likes
borduurwil
Explorer
Opties
Uiteraard even door geprobeerd, maar het lijkt wel of het bij oudere contactpersonen, welke ik mee heb genomen van mijn oude telefoon, ik wel kan bewerken en degene die ik nu nieuw toevoeg, deze mogelijkheid niet hebben.
0 Likes
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Beste, het lijkt erop dat je skype contacten aanmaakt. Als je een nieuw contact aanmaakt moet je kiezen voor een Gmail contact, daar kun je zoveel mogelijk info toevoegen.

Screenshot_20210509-202250_Contacts_10376.jpg

Screenshot_20210509-202345_Contacts_10378.jpg

borduurwil
Explorer
Opties
Ik sla mijn contactpersonen bewust op op mijn SIM of telefoon.

Gisteren ook Al geprobeerd om CP op te slaan, maar ook dit hielp niet.

Ook had ik al op Google gezocht, maar ook daar vind ik alleen de optie e-mail toevoegen.

Ik zoek nog even verder
0 Likes
borduurwil
Explorer
Opties
Even gekeken en nu opgeslagen als Gmail contact en nu kan het idd wel. Bedankt voor de tip!!! 👍👍👍💪💪
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Graag gedaan hoor. En tegenwoordig is, vind ik, Gmail de beste optie. Als je daar een nette contacten lijst maakt, heb je op elk toestel waar je je Gmail account op hebt staan, dezelfde lijst. En zodra je een nieuwe telefoon moet hoef je niets meer over te zetten, alleen je Gmail account invoeren en je bent klaar.