Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Actie s20 met gratis akg y600nc headset

(Onderwerp aangemaakt op: 18-09-2020 10:09 PM)
351 Weergaven
GieneGewoene
First Poster
Opties

Ik heb ondertussen bijna 3 maanden geleden mijn s20 toestel aangekocht. Toen liep er een promo dat je hier een gratis akg y600nc headset bij kreeg. Na maanden wachten heb ik nog steeds geen headset ontvangen. Als ik samsung hier een vraag over stel zeggen ze mij dat de headsets nu niet in voorraad zijn en dat ze niet kunnen zeggen wanneer ik hem zou ontvangen.                                        De headset was een van de voornaamste redenen dat ik heb gekozen voor dit toestel dus vind het toch een spijtige zaak. 

Zijn er nog mensen met hetzelfde probleem?

Groetjes,

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @GieneGewoene, goedemiddag.

Het is natuurlijk niet fijn dat de hoofdtelefoon wat langer op zich laat wachten.

Heb je hier ook bericht over gehad van onze promotie afdeling?

Stuur mij anders een priveberichtje met het registratienummer en je e-mailadres,

dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee naar wat de status hiervan is.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @GieneGewoene, goedemiddag.

Het is natuurlijk niet fijn dat de hoofdtelefoon wat langer op zich laat wachten.

Heb je hier ook bericht over gehad van onze promotie afdeling?

Stuur mij anders een priveberichtje met het registratienummer en je e-mailadres,

dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee naar wat de status hiervan is.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
steemansnick
First Poster
Opties

JA! Zelfde probleem hier  😞  Zit al maanden vol ongeduld te wachten maar komt maar niet...

0 Likes