Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

4g en wifi tegelijk

(Onderwerp aangemaakt op: 21-08-2021 04:29 PM)
2539 Weergaven
janvanee
First Poster
Opties
Goedemiddag, ik heb laatste tijd wifi en 4g tegelijk.
Ik heb alles geprobeerd maar niks helpt,alle stappen doorlopen die geadviseerd werden.
Wat moet ik nu nog?
Mvgrt jan
13 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Werkt je internet wel goed?
Heb je misschien een sceeenshot van het probleem.

Probeer dit eens:

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
@janvanee

Heb je al gekeken bij de Ontwikkelaar opties of "Mobiele data altijd actief" aan staat?Screenshot_20210821-174031_Settings_38366.jpg
0 Likes
Professor Adrianus
First Poster
Opties

Ik denk niet dat een nieuwe gebruiker ontwikkelaars opties aan heeft staan.. beter nadenken voordat je met rare adviezen aankomt zetten🙄

0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Wat een eer. Een account aanmaken om mij dit antwoord te kunnen geven. Dank je!! 👍
Professor Adrianus
First Poster
Opties

Ik heb een account aangemaakt omdat mijn telefoon een probleem heeft en niet speciaal voor een mannetje zoals jij🤣🤣🤣 maar goed om te weten dat je jezelf heel belangrijk vind

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

@Professor Adrianus,

Ik zie inderdaad je topic met probleem voorbij komen. Maar met deze houding geef je ons natuurlijk niet heel veel motivatie om met je mee te denken.

Fijn weekend!

@janvanee;

Gebruik je toevallig Google Duo of de Google Assistent? Onder bepaalde omstandigheden zetten die twee apps (en misschien wel meer apps, maar die twee heb ik gevonden), je mobiele data aan naast je actieve WiFi signaal. Ze zetten mobiele data alleen niet uit tot je het toestel opnieuw opstart.

kevin-sig
Professor Adrianus
First Poster
Opties

Klopt,  toen ik de members ap daarnet downloade en inlogde was dit het 1e topic dat ik zag en ik zag gelijk al een onzin antwoord🤣🤣 kon het niet laten om te reageren maar jou antwoord is wel toppie!🤭

Die dirk moet nog even door leren voordat die zo slim is als kevin🤠🤠🤠

0 Likes
RedBully
Student
Opties
Ik heb dit ook op mijn Note20.
Gebruik ,zover ik weet, geen Google Duo of Assistent. Ben benieuwd of opnieuw opstarten helpt.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Heb je de netwerkinstellingen al gereset?
Gebruik je 1 of 2 simkaarten?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick