Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Waar accu voor S7 bestellen?

(Onderwerp aangemaakt op: 06-09-2019 10:29 AM)
320 Weergaven
Edwin1985
First Poster
Opties

Goedemorgen, ik wil de batterij van mijn S7 zelf gaan vervangen. Nu las ik dat er veel neppe accu's verkocht worden onder het mom origineel, maar dat deze toch nep zijn.

Waar verkopen ze gegarandeerd de originele accu's?

Gr.

Edwin

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Edwin,

Omdat de accu van de S7 niet gemakkelijk zelf te vervangen is, worden deze niet zomaar verkocht. Samsung levert ze wel aan geselecteerde partners, maar dus niet aan consumenten. Er zijn inderdaad een aantal namaak batterijen in omloop, dus daarom raad ik je alleen aan de batterij bij een Samsung servicepunt of via de ophaalservice te laten vervangen. Zo behoud je ook de waterbestendigheid van je toestel en je hebt tevens garantie op je reparatie.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Edwin,

Omdat de accu van de S7 niet gemakkelijk zelf te vervangen is, worden deze niet zomaar verkocht. Samsung levert ze wel aan geselecteerde partners, maar dus niet aan consumenten. Er zijn inderdaad een aantal namaak batterijen in omloop, dus daarom raad ik je alleen aan de batterij bij een Samsung servicepunt of via de ophaalservice te laten vervangen. Zo behoud je ook de waterbestendigheid van je toestel en je hebt tevens garantie op je reparatie.

kevin-sig