op 09-01-2017 02:51 PM
Mijn Galaxy S5 synchroniseerde tot voor kort uitstekend met laptop Windows 10 via Kies. Nu niet meer en er wordt mij geadviseerd om Smart Switch te gaan gebruiken. Dit lijkt wel te weken om gegevens van een oude gsm over te zetten op een nieuwe maar synchroniseren komt helemaal niet zichtbaar aan de orde.
Smart Switch versie 1.0.13041-14
Android versie gsm 6.0.1
Kies versie 3.2.16084-2
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 06-02-2017 06:08 PM
Ik heb hetzelfde probleem sinds midden januari. Pc en smarphone J5 synchroniseren llukt niet meer. Blijft op 0% staan.
Heb SmartSwitch verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Probleem blijft.
op 07-02-2017 11:14 AM
Klopt, heb ik ook gedaan maar we moeten blijkbaar wachten aldus de techneut van Samsung.
Wordt onderzocht of het een Microsoft dingetje is of bij Samsung.
Heb dit vaker meegemaakt en dan kwam er na 2 weken weer een update en danwerkte het weer. Dit is echt balen. Bij mij geeft SmartSwitch ook aan dat het synchronisatie logboek leeg is en dan doet ie dus helemaal niets. Hoe ik dit moet vullen is ?????
Gaat niet helemaal Lekker met Samsung, volgende keer misschien toch een Iphone?
op 08-02-2017 04:03 PM
Ik word er mismoedig van. Eerst was het Kies dat voortdurend problemen opleverde, nu is het Smart Switch. Synchroniseren van de agenda (PC-S6) lukt al heel lang niet. Ik krijg voortdurend foutmeldingen. Dan wordt halverwege het programma afgebroken en krijg ik een foutmelding. Soms staan agenda-items er dan dubbel in. Of zelfs 30-dubbel. In dit forum een bekend probleem zag ik, waarbij voortdurend een oplossing wordt toegezegd. Maar wanneer wordt het nu echt opgelost?
op 14-02-2017 11:04 AM
Hoi iedereen,
Er wordt binnen Samsung gewerkt aan een update van Smart Switch waarin al deze problemen opgelost zouden moeten zijn. De verwachting is dat deze update deze maand (februari 2017) nog beschikbaar komt.
op 14-02-2017 12:40 PM
Jammer dat ze bij de aanschaf van een Samsung niet waarschuwen: mevrouw u heeft hiermee een mooie telefoon, maar vergeet het synchroniseren maar.
Ik heb mijn telefoon nodig voor mijn werk. De sychronisatie van mijn agenda is hierbij cruciaal. Maar zoals eerder gezegd: het levert me al jaren problemen op. Ik begrijp niet dat Samsung hieraan niet meer prioriteit geeft. Wat mij betreft: nooit meer een Samsung.
op 26-02-2017 10:34 PM
Vandaag de beloofde update van Smart Switch geïnstalleerd, in de hoop dat de synchronisatieproblemen nu wel zouden zijn opgelost. En wat denk je? Niets nada niente!
Nadat het programma anderhalf uur lag was blijven hangen heb ik het maar weer afgesloten.
Ik ben benieuwd of ik de enige ben.
op 28-02-2017 06:01 PM
op 10-03-2017 01:47 PM
Ik heb 3dgn de s7 in bezit. Hiervoor had ik eerst 4 appele producten via 1 account gekoppeld zodat ik alles kon synchroniseren. Smart switch kan er niet voor zorgen dat je 2 apparaten koppelt. Dus mijn oplossing is als volgt. Stel je gebruikt outlook2016. Heb je google account of maak er 1tje. Kopieer je gegevens van in dit geval je agenda naar outlook. Vervolgens haal je google app naar je toestel(len). Zorg ervoor dat je ook in outlook een snelkoppeling plaats zodat je gegevens continu vernieuwd.
Voor bovenstaande oplossing staat er voldoende op internet om je gedetailleerd op weg te helpen.
op 10-03-2017 02:20 PM
op 13-03-2017 02:47 PM
Ik heb zojuist de laatste update geinstalleerd, maar synchroniseren met Outlook gaat NIET.