Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S8 maakt geen verbinding met wifi

(Onderwerp aangemaakt op: 02-01-2018 11:58 PM)
4241 Weergaven
Nadine03
First Poster
Opties

Sinds een week een s8. Vlak erna een software update uitgevoerd. Maar hij maakt geen verbinding met wifi.

Alles staat ingeschakeld.  mn router te  en alles geresette. Tel opnieuw opgestart maar niks maakt verbinding.

Heb nog een A5 thuis en deze maakt gewoon verbinding...

Help 😊

0 Likes
16 Antwoorden
Nadine03
First Poster
Opties

Super rot zeg! Ik heb er ook niet voldoende verstand van. Sorry.

Mss valt er nog meer te vinden over dit probleem. Succes in ieder geval 

0 Likes
Hidde123
First Poster
Opties

bedankt! ik hoop dat het gaat werken anders gaat hij maar terug en hoop ik op vervanging/reparatie

0 Likes
Nadine03
First Poster
Opties

Of mogelijk kan de klantenservice je verder helpen van of je provider of van Samsung 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Probeer eens je router te resetten. Anders even je netwerk op een ander kanaal zetten. Of probeer het even ergens anders of het daar wel werkt. Zo niet kan je een fabrieksreset proberen en even kijken of er toevallig een update voor het toestel is.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Hidde123
First Poster
Opties

buiten fabrieksreset voor de router heb ik echt alles al geprobeerd wat ik kon vinden en bedenken, ik zal dat straks nog wel proberen maar als dat niet lukt is er gewoon wat mis met dit toestel vrees ik

0 Likes
Hidde123
First Poster
Opties

heb de router reset nu ook geprobeerd maar dit helpt ook niet jammer genoeg

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Kanaal ook veranderd? Als je een 5ghz router hebt ook de naam van dat netwerk veranderen zodat je 2 verschillende hebt voor 2.4ghz en 5ghz. Je provider kan je hierbij helpen. Als het niet helpt voor je S8 is het sowieso een verbetering voor het draadloos netwerk. Probeer de fabrieksreset van het toestel ook nog even en de eventuele update.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes