Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Reclame op Galaxy S5

(Onderwerp aangemaakt op: 20-02-2017 10:09 AM)
953 Weergaven
luuk_48
First Poster
Opties

Ik gebruik nu bijna twee jaar een galaxy S5 de problemen zijn dat deze telefoon barst van de reclame boodschappen, voor het gebruik moet je eerst boosten en rommel opruimen. Dit toestel is nagekeken in Amersfoort toen ik nog in Bussum woonde en er is in medio november/december een nieuw scherm ingezet im Den Bosch bij Samsung service centrum. Als je problemen krijgt moet dit ding een hard reset geven, helaas daar heb ik geen telefoon voor ik moet het kunnen gebruiken om te bellen en te emailen. Voor dit toestel had ik een Blackberry 9900 bold en daar had ik geen reclames en hoefde ik niet te boosten, aanzetten en bellen dat was het. ik kon daarop vertrouwen.

Dit is mijn probleem met Samsunf Galaxy S5

0 Likes
1 Antwoord
BruceH
Community Manager
Opties

Hey Luuk!

Ik kan me voorstellen dat je niet zit te wachten om het toestel een hard reset te geven, alhoewel ik je kan verzekeren dat dit de werking van je toestel zal verbeteren.

Je geeft aan last te hebben van reclames die voorbij komen op je toestel, is dit bij bepaalde apps het geval of bij elke willekeurige app? Normaal gesproken zou het niet mogelijk moeten zijn om willekeurige reclames op je toestel te zien, alhoewel sommige apps in de app zelf wel reclamebanners tonen.

Ik wil je toch vragen om een back-up te maken van je gegevens en het toestel te resetten, van te voren wel even een back-up maken, hoe dat en de reset in zijn werk gaat vind je hier: Reset

rsz-846676
0 Likes