Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

NFC Galaxy A71

(Onderwerp aangemaakt op: 13-07-2020 03:13 PM)
2359 Weergaven
Palb
Student
Opties

Ik heb een nieuwe smartphone gekocht. A71 bllek geen functionerende NFC te hebben. Toen heb ik het toestel geruild voor nieuwe A71. Deze bleek ook geen functionerende NFC te  hebben.

NFC staat wel in de specificaties van de A71.

Hebben meer mensen dit al gehad?

0 Likes
3 Antwoorden
Stef1411
Voyager
Opties

Houd je de NFC zender op de goede plek? Want vanaf de achterkant gezien zit de ontvanger rechts boven (zie foto) heb je al geprobeerd door een OV pas tegen aan te houden? Dan hoor je bliep wanneer het geluid aanstaat. 20200713_172010.jpg

 

Palb
Student
Opties

@stef1411  Bedankt! Het bliepje op de OV-kaart is gelukt. Vandaag ga ik nog andere dingen(betalingen) proberen.

Ik heb een zogenaamde A71 S View Book Case om mijn mobiel zitten. Is dat 'n bezwaar voor het functioneren van de NFC? Bij m'n vorige mobiel (Galaxy S8) was dat geen probleem. Groet.

Stef1411
Voyager
Opties

Zou eigenlijk niet uit moeten maken. Mocht je ING hebben als bank kan het wel eens voorkomen dat deze niet wil werken met betalen. Sinds de Android 10 update hoor ik vaker klachten met mobiel betalen. Probeer anders de app opnieuw te installeren. En ga naar instellingen-> verbindingen -> NFC en betalingen en kijk of daar de bank tussen staat.