Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy J7 SM-J730F probleem na recente upgrade J730FXXU3ARI1

(Onderwerp aangemaakt op: 15-11-2018 04:00 PM)
812 Weergaven
erikds
Apprentice
Opties

Na uitvoeren van de recentste upgrade J730FXXU3ARI1 komt en naast het WiFi symbool een ! te staan. Dit gebeurde niet voor de update. Bij connecteren op mijn WiFi netwerk komt de melding 'Internet misschien niet beschikbaar". Maar ik krijg wel degelijk verbinding met het internet . Is dit een bug die binnensloop door de update? Is er een manier om deze foutmelding (Internet misschien niet beschikbaar) weg te krijgen? Android versie 7.0 Baseband-versie J730FXX3ARI1 Kernelversie 3.18.14-13850245 , dpi@SWDG4701 #1 , Wed Sep 12 18:46:53 KST 2018 Dank bij voorbaat voor uw antwoord.

0 Likes
161 Antwoorden
Patje1452
Pioneer
Opties

@Joeri13 zou dit thuis proberen op je eigen netwerk.meestal wifi maar met ! Maar werkte wel alleen sommige apps en netwerken ooe
Of hotspots werkte deze niet altijd

0 Likes
Krisdsam
Explorer
Opties
Neen neen, via je Wifi (met uitroepteken) rechtstreeks met je Smartphone.
0 Likes
Kris12
Journeyman
Opties
Idd hier ook op wifi mét!
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@Anonymous User Fijn om te lezen dat de update voor jullie heeft gewerkt. Wij hebben ook laat gisteren gehoord dat de update langzaam zou worden uitgerold. Nogmaals excuses dat het lang heeft geduurd, maar ben blij dat het is opgelost.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
Plopperke
First Poster
Opties

De update is geïnstalleerd naar versie 8.1, alles werkt weer perfect!  EINDELIJK!!

0 Likes
jmampuys
First Poster
Opties
ja hoor, soms helpt het om kritiek te geven, dan schieten ze eindelijk in actie
0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties

Fijn dat de update werkt.

Voor de KPN compleet klanten met problemen: 

Bel eventjes met KPN en vertel dat je het via wifi niet kan downloaden. Grote kans dat ze je 50GB data geven (voor 1 week) als tijdelijke oplossing :smiling-face: Het is niet perfect maar het werkt wel prima als WiFi eventjes niet werkt. 

maxmax1964
First Poster
Opties

vandaag 15/11 automatische systeem update gekregen van samsung en uitgevoerd...uitroepteken inderdaad weg en wifi werkt weer naar behoren..succes gewenst voor iedereen..het werd tijd na anderhalve maand..en voor de sukkels die samsung apparaten verkopen die tegen sommige mensen van dit forum beweerden dat het aan hun wifi lag..informeer je of school je bij maar vertel geen larie of zoek ander werk sukkels..al bij al toch nog bedankt samung..het is jullie 1keer vergeven...nice day every one

0 Likes
Mbedavy
Journeyman
Opties
Is inderdaad de OPLOSSING 😉
0 Likes
Krisdsam
Explorer
Opties

Beste,  
Samsung heeft helemaal niets ondernomen om hun klanten verder te helpen op het moment dat de oplossing al door mezelf (toevallig) werd gevonden (en ik hier gepost heb).
Toen ik recent lid werd van dit forum waren een heel wat wanhoopig op zoek naar een oplossing, ook op ander fora...
Het gaat dus niet om wat maar om hoe Samsung nagelaten heeft om te communiceren.
Deze pluim wil ik echt niet op hun hoed steken...