Met de functie voor automatische suggesties kunt u uw zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl u typt.
Resultaten voor
Zoek in plaats daarvan naar
Bedoelde u:
Overige Smartphones
Heb je vragen over je Galaxy Smartphone of wil je je ervaring delen? Neem deel aan de Samsung Community - de officiele community voor Samsung producten.
LET OP!!!!! De garantie van Samsung vervald bij de eerste val of duw schade. Zie tekst van Samsung:
Het klopt dat na iedere val-stoot of... Bekijk bericht
Hallo. Ik heb een Samsung Galaxy a5 2017 en ik heb nog steeds geen update ontvangen voor de beveiligingspatch van juli.
Ik controleer telkens... Bekijk bericht
Ik heb sinds vorige week een smartphone samsung Galaxy j3 en kan geen verbinding maken met wifi. Wel met een ander wifipunt. Alle andere apparaten... Bekijk bericht
het zal wel een setting zijn ofzo, maar als ik ga bellen (neem de telefoon op) dan trilt m'n S8.
Een enkele keer verbreekt ie spontaan de... Bekijk bericht
Sinds een Android update van eergisteren werkt de LED-functie van mijn 'Samsung Galaxy S8 Plus Clear Stand View Cover' blijft het gewone... Bekijk bericht
Beste heer/mevrouw,
Ik heb mijn vraag ook al gesteld via Facebook, helaas krijg ik daar geen antwoord dus ik probeer het hier nog een keer:
... Bekijk bericht
Heb van de week nieuwe A5 2017 gekocht. Kreeg direkt een melding voor de upgrade naar Nougat.
Na het uploaden van 3 reguliere apps krijg ik de... Bekijk bericht
Ha allen,
Ik krijg sinds gisteren de melding 'e-mail is gestopt' als ik mijn e-mail probeer te openen via de e-mail app. Hotmail app,... Bekijk bericht
Hallo community.
Ik ben in het bezit van een Galaxy S6 en een wat oudere (2013 volgens mij) smart tv ue32eh5300 waarmee ik tot halverwege dit... Bekijk bericht
Wat ik ook doe, ik BLIJF de foutmelding 'Schermoverlay gedetecteerd' houden.
- Safe Mode help niet.
- Ontwikkeloptie uit helpt niet.
... Bekijk bericht
Hallo, ik heb mij dus al aangemeld voor de Samsung VR gear actie (met de S8) maar nu moest ik mijn aankoopbon uploaden maar ik weet niet welk... Bekijk bericht
Hallo,
Bij het zetten van een alarm via de klok kan er gekozen worden voor een andere alarm toon, ook kan je een alarm toon kiezen vanuit je... Bekijk bericht
mijn s7 geeft bij de camera op de voorkant de mededeling een onbekende netwerkfout.
Heb de cache al gewist, veilig opstarten gedaan en zelfs al... Bekijk bericht
Goedemorgen,
ik zie een erg leuke actie van Samsung om bij aanschaf van een Samsung S8 € 100,00 extra te krijgen wanner je je oude smartphone... Bekijk bericht