Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Zoekfunctie in Samsung agenda app

(Onderwerp aangemaakt op: 08-08-2020 04:54 PM)
621 Weergaven
RobvL
Journeyman
Opties
De zoekfunctie in de Samsung agenda app is te vinden onder in het hamburger menu. Is het mogelijk deze in het scherm van de agenda zelf te zetten? Bijvoorbeeld naast de maand-aanduiding, dit zou het zoeken een stuk gemakkelijker maken. 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Kattekop,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw toestel helemaal up-to-date en zie je het niet rechtsboven? Wij kunnen anders ook op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Rob,

Loop je tegen problemen aan met de huidige plaatsing van de zoekfunctie? Is het echt voor het besparen van de handeling om het hamburgermenu te openen, of gaat er soms iets mis op deze manier?

kevin-sig
0 Likes
RobvL
Journeyman
Opties
nee, het gaat puur om het gebruikersgemak, dus minder handelingen
RobvL
Journeyman
Opties
ik gebruik de zoekfunctie veel, vandaar de vraag
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Helder! Ik vind zelf de plaats ergens onderaan het hamburgermenu ook niet heel handig en vind jouw suggestie persoonlijk ook een betere plaats. Of naast de vandaag-knop, bijvoorbeeld. 👍

kevin-sig
RobvL
Journeyman
Opties
hopelijk zien we dit in de volgende update terug!
0 Likes
Kattekop
First Poster
Opties
Wat is het hamburgermenu? Ik mis de zoekfunctie in de agenda ook erg!
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Kattekop,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw toestel helemaal up-to-date en zie je het niet rechtsboven? Wij kunnen anders ook op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes