Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Zoeken via Google widget stopt na intoetsen van 1 letter

(Onderwerp aangemaakt op: 02-05-2022 09:26 AM)
921 Weergaven
JaapN
Navigator
Opties
Sinds kort werkt zoeken via de Google widget op mijn Tab S6 Lite niet goed meer. Na het intoetsen van de eerste letter verdwijnt het toetsenbord en verschijnen een aantal zoekitems beginnend met de ingetoetste letter. Tik je vervolgens in de tekstbalk dan kun je weer gewoon doorgaan en werkt het normaal.
Het lijkt erop dat ik het verschijnsel heb sinds de upgrade naar Android 12.
Zijn hier meer ervaringen mee? Heeft iemand een oplossing?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Alexander5
Apprentice
Opties

Ik had met mijn nieuwe Samsung A52s net hetzelfde probleem. Zeer vervelend trouwens en iets waar enkel Samsung gebruikers mee worden geconfronteerd. Na lang zoeken vond ik zonet een oplossing op een Engelstalig forum. 

Zet je batterij besparingsmodus af en het probleem is opgelost. Ik begrijp ook niet hoe het een in verhouding staat met het ander, maar het werkt bij mij wel. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

17 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Verwijder de widget eens en plaats deze dan opnieuw op je scherm.

Je kunt ook gaan naar instellingen > apps > Google en dan even opslag > gegevens wissen.

Na beide stappen zou het opgelost moeten zijn.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
JaapN
Navigator
Opties
Beide acties uitgevoerd: heeft niets geholpen.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Is je zoekbalk verbonden aan de Samsung Internet Browser?

Dan instellingen > apps > Samsung internet > opslag > gegevens wissen.

Je kan ook via instellingen > apps de gegevens wissen bij Samsung Toetsenbord.
JaapN
Navigator
Opties
Nee, ik gebruik de Brave browser (is eigenlijk Chrome). Heb van zowel Brave als Samsung browser de cache gecleared, maar dat helpt ook niet.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Maar de Google Widget is niet aan die Brave Browser gekoppeld. Waarschijnlijk aan de standaard internet browser. Dus gegevens wissen doen ipv cache legen. Het wissen van de cache doet vrij weinig namelijk.
JaapN
Navigator
Opties
Heb van alle browsers (Samsung, Chrome en Brave) alle gegevens gewist, maar helpt allemaal niets.
Heb nu wel gezien dat het beschreven effect alleen optreedt als ik Google in een eerdere sessie afgesloten heb. Laat ik het tussendoor "open" staan dan werkt het wel normaal.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @JaapN, goedemiddag.

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Wellicht kun je tot die tijd de zoekbalk van Chrome als Widget instellen 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
JaapN
Navigator
Opties
Bedankt voor jullie moeite. Ik zal een foutrapport indienen.
JaapN
Navigator
Opties
Ineens heeft de Tab A8 van mijn vrouw het zelfde probleem. Ik zie dat er daar 3 dagen geleden een update van Google is geinstalleerd. Een aanwijzing?
0 Likes