Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

wifi valt steeds weg 5g a33

(Onderwerp aangemaakt op: 08-02-2023 04:28 PM)
427 Weergaven
viske
Apprentice
Opties

nieuw toestel gekocht A33 5g ,maar mijn wifi valt steeds weg op het toestel,het ligt niet aan mijn router deze is al helemaal getest.ik heb gelezen dat A53 hetzelfde probleem heeft.Mijn vrouw heeft ook een nieuw toestel wel geen 5 g zij heeft geen last.Wie kan mij helpen aub 

Mvg L 

0 Likes
10 Antwoorden
Se7n
Hotshot
Opties
Graag wat meer info over je telecomaanbieder.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond,

Heb je de netwerkinstellingen al gereset?

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.

Werkt het wel met een andere simkaart in je toestel? Werkt jouw simkaart wel in een ander toestel?

Heb je de laatste softwareupdates geïnstalleerd?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
FraukeMama
Apprentice
Opties
ik heb hetzelfde probleem sinds een software update , heb al alles geprobeerd - heropstarten - router aan/uit ... opstart in veilige modus enz .. de vorige dagen wisselde het nog tussen wifi en 4g , sinds vandaag helemaal geen wifi verbinding meer
0 Likes
viske
Apprentice
Opties
Dat heb ik al allemaal gedaan.
0 Likes
viske
Apprentice
Opties
Ik kan met andere toestellen mijn signaal meten maar niet met dit toestel,gaat telkens in fout
0 Likes
ProntoPresto
First Poster
Opties
Idem! Ikhoop dat een volgende software update een opposing zal bidden.
0 Likes
FraukeMama
Apprentice
Opties
ik heb ook al die problemen en geb nu volgende handeling gedaan
open : instellingen - verbindingen - mobiele netwerken - enkel 3- 4g
Sinds heb ik terug wifi al een tijdje
maar heb geen idee wat het geeft als ik buitenshuis ga , misschien moet ik dan dat weer veranderen op automatisch
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
viske
Apprentice
Opties
Bedankt ik zal het proberen
0 Likes