Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Whatsapp video opslaan in gallerij

(Onderwerp aangemaakt op: 20-05-2019 07:14 PM)
6226 Weergaven
Rc030
First Poster
Opties

Hallo,

Mijn probleem is dat ik geen video kan opslaan die mij is gestuurd op Whatsapp. Graag wil ik de functie om alle media op te slaan uit te hebben staan. Hoe kan ik dan alsnog een video opslaan? Graag wil ik geen gebruik maken van google foto’s. Onder het kopje “delen” kan ik ook geen video opslaan. Alvast bedankt met het verhelpen van dit probleem.

MVG,

Richard

0 Likes
7 Antwoorden
boenliem
Journeyman
Opties

In whatsapp, staat er een instelling of je photos/videos/documenten kan sharen als je GEEN wifi hebt. Heb je daar al naar gekeken?

0 Likes
Rc030
First Poster
Opties

Daar is mij al vaker op gewezen, en ik heb alleen bij mobiele data mijn video’s downloaden uit staan. Ik heb dit probleem niet alleen met video’s maar ook met foto’s, maar daar kan ik screen shots van maken :smiling-face:

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Als je een video ontvangt dan is deze 'grijs', dus dan moet je hierop klikken om 'm te downloaden. Zie je dan linksonder dat de video wordt gedownload? 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Rc030
First Poster
Opties

Ja, dan is hij gedownload, en kan ik hem dus ook in de chat openen. Dat is gewoon goed toch?

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Yes, dan kun je 'm ook vinden in de Galerij en dan in de mappen van Whatsapp.

---------
Signature-Note10
0 Likes
Rc030
First Poster
Opties

Maar voor die oplossing moet ik wel in mijn instellingen "alle media opslaan" aanzetten. En dan slaat mijn telefoon alle foto's op tussen mijn andere foto's.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Klopt, als je in de map 'alle foto's' kijkt, niet als je naar albums gaat, dan zijn ze opgesplitst.

---------
Signature-Note10
0 Likes