Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Whatsapp media synchroniseren met OneDrive

(Onderwerp aangemaakt op: 05-08-2023 12:59 PM)
3641 Weergaven
WDeSmedt
First Poster
Opties

Het betreft een A51 en A34. Hoe kan ik de foto's en video in Whatsapp synchroniseren met OneDrive?

8 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Ga naar Galerij-instellingen en klik op Synchroniseren met OneDrive > Albums om te synchroniseren. Hier kun je Sync voor WhatsApp inschakelen.

Members_2t5A275
First Poster
Opties

Ik heb deze vraag ook, maar dan voor de A35 5G. Ik krijg het niet voor elkaar om de WhatsAapp foto's te synchroniseren met Onedrive. De A35 heeft de mogelijkheid niet om Sync in te schakelen voor WhatsApp(?)

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_2t5A275,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer jouw A35 5G en WhatsApp helemaal up-to-date zijn en het werkt nog niet kunnen wij op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Laat weten of het lukt.

Met groet,
Ajay

Community Manager
0 Likes
t5310
First Poster
Opties
Hallo, ik heb deze vraag ook, whats app komt niet voor in de lijst met mijn te synchroniseren bestanden. Ik heb een A34.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @t531,

We helpen jouw graag verder! Is het ondertussen gelukt? Zo nee, kan je controleren of je alle stappen had uitgevoerd uit de onderstaande link.

https://bit.ly/2OrZlqs

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
t5310
First Poster
Opties
Hallo. Dit betreft google drive. Ik moet syncen naar mijn microsoft one drive met 1 terra opslagplaats, en niet op google want mijn 15 gig zitten daar al lang vol
0 Likes
t5310
First Poster
Opties
Ik kan vanaf 8 april niet meer mailen met mijn gmail account, ik ga daaf dus moeten wissen
0 Likes
t5310
First Poster
Opties
*daar
0 Likes