Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Whats app spraak naar tekst.

(Onderwerp aangemaakt op: 01-04-2023 11:51 PM)
2784 Weergaven
Rover2023
Explorer
Opties
Sinds een week ben ik in het bezit van een Watch 5 pro. Ik heb inmiddels door hoe ik Whatsapp berichten op mijn watch kan beantwoorden en hoe ik via spraak berichten in whatsapp kan versturen. Het toetsenbord op mijn watch is in de Nederlandse taal, spraak in Whatsapp is echter in het Engels; ik krijg dit niet gewijzigd in Nederlandse spraak en krijg niet gevonden waar ik dit moet wijzigen. Kortom: typen in het nederlands, spraak vertaald hij naar het Engels.

Iemand een idee hoe dit op te lossen?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rover2023
Explorer
Opties
Inmiddels als enige oplossing gboard geïnstalleerd. Werkt perfect. Enigszins teleurgesteld dat Samsungtoetsenbord deze mogelijkheid niet ondersteund.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Hallo, je moet het Nederlandse taalpakket op je horloge downloaden via Instellingen > Algemeen > Tekst naar spraak > Instellingen TTS-engine.

Screenshot_20230402_045115_settings.png Screenshot_20230402_045044_samsungapps.png Screenshot_20230402_052619_honeyboard.png

 Zorg ervoor dat het taalpakket ook op uw telefoon is geïnstalleerd.

Rover2023
Explorer
Opties
Hallo Neo001,
Ik heb je tips gevolgd, maar helaas blijft de enige spraakmogelijkheid in het EN(UK). Heb mijn watch ook opnieuw opgestart,maar helaas.
0 Likes
Rover2023
Explorer
Opties
Zie screenshotScreenshot_20230402_091800_sysui_1000007040_1680419882.png
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Het lijkt erop dat u een Samsung-toetsenbord gebruikt. Ik vind ook geen manier om van Engels naar Nederlands over te schakelen.

Als u Gboard gebruikt, is het mogelijk om de taal naar het Nederlands te wijzigen.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Rover2023, goedemiddag.

Is het je nog gelukt met de tips van @Neo001 om de Nederlandse taal in te stellen? Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Rover2023
Explorer
Opties
Ik heb alles geproberd muv Gboard. Ik hoop dat andere members een oplossing hebben voor het Samsung toetsenbord.
Oplossing
Rover2023
Explorer
Opties
Inmiddels als enige oplossing gboard geïnstalleerd. Werkt perfect. Enigszins teleurgesteld dat Samsungtoetsenbord deze mogelijkheid niet ondersteund.
Neo001
Legend
Opties

Het is inderdaad jammer dat Samsung het nog niet ondersteunt

0 Likes
annie69
First Poster
Opties
Mijn whattsapp toont geen klein microfoontje, zodat ik geen spraakbericht om kan zetten naar tekst.
0 Likes