Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Wekker en mediageluiden ineens geblokkeerd door niet storen

(Onderwerp aangemaakt op: 09-12-2023 09:03 AM)
398 Weergaven
Im_a_Bananatree
Pioneer
Opties
Hallo allen,
Ik heb al heel lang een planning van niet storen van 22:00-7:00, hier heb ik nooit problemen mee gehad, omdat het normaal alleen meldingen blokkeerde.

Nu is het probleem dat het soms na 22:00 ineens alles blokkeert, dit heb ik dan door omdat ik een video probeer te kijken en ik het mediageluid niet meer kan aanpassen en het dus 0 blijft. Dan zet ik vaak de planning uit en dan opnieuw aan en dan werkt alles weer, dacht ik.

Helaas is dit dus niet zo want gisterochtend ging mijn wekker om 6:25 niet af, terwijl ik de avond ervoor duidelijk het wekker icoontje in het meldingenscherm zag, hierdoor ben ik een uur later wakker geworden en heb ik mijn bus gemist.

Dit is hoe ik het normaal altijd heb ingesteld 
image

Ook wat extra informatie: ik heb voordat dit gebeurde de vind mijn telefoon functie gebruikt via mijn watch 4, omdat mijn telefoon ergens in het donker in mijn bed lag, hierna stopte hij met het mediageluid.

Hoe kan ik voorkomen dat mijn telefoon (Samsung A53) dit nog een keer flikt? 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen 😇

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Probeer de schakelaar voor Alarmen uit en vervolgens weer in te schakelen in Niet storen - Alarm en geluiden.

Im_a_Bananatree
Pioneer
Opties
Dit heeft dus helaas geen zin, omdat ineens alles wordt geblokkeerd en dan niks kan worden veranderd
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen 😇

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes