Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Wat is er gebeurd met deze apps?

(Onderwerp aangemaakt op: 14-01-2024 01:43 PM)
231 Weergaven
AymanFahmi179
Journeyman
Opties
S Note
S Memo
Notitie (T memo)
Plakboek
Story Album
Movie Maker
Watchon
Media (app in Crocro Mode)

Ik weet dat samsung Link is beeindigd. Maar wat is er met deze apps gebeurd?
0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Alice
Moderator
Moderator
Opties

Goeiemiddag @AymanFahmi179 .

 

Ben je voor een nieuwe Galaxy smartphone gegaan? Ik zie dat je hier een aantal apps noemt die aanwezig waren op toestellen uit onze vorige generaties. Sommige van deze apps zijn vervangen door andere apps of functies die aanwezig zijn in andere apps. 

 

Groeten,

Alice

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Hallo, u kunt de Samsung Notes-app gebruiken in plaats van S Memo. Als u de andere apps niet kunt vinden, zijn deze niet meer beschikbaar of zijn ze niet van toepassing op uw apparaat.

Screenshot_20240114_145139_Chrome.jpg

0 Likes
AymanFahmi179
Journeyman
Opties
Ik gebruik ook Samsung Notes. S memo werkt op geen enkele apparaat van mij. S Note, Notitie, en Plakboek, werken wel op mijn Galaxy S5 en Notitie op mijn tab 3 lite. Bedankt voor de feedback.
0 Likes
AymanFahmi179
Journeyman
Opties
Hoe zit het met Story Album, Movie Maker, Watchon, en Media?
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Deze apps zijn ook niet beschikbaar op nieuwere telefoons. Een deel van de functionaliteit van WatchOn is nu opgenomen in de Smartthings-app. Vanuit de Galerij-app kun je films maken.

IMG-20240114-WA0001.jpg

0 Likes
Oplossing
Alice
Moderator
Moderator
Opties

Goeiemiddag @AymanFahmi179 .

 

Ben je voor een nieuwe Galaxy smartphone gegaan? Ik zie dat je hier een aantal apps noemt die aanwezig waren op toestellen uit onze vorige generaties. Sommige van deze apps zijn vervangen door andere apps of functies die aanwezig zijn in andere apps. 

 

Groeten,

Alice

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
AymanFahmi179
Journeyman
Opties
Min apparaten: Galaxy S10 (standaard apparaat), Galaxy Tab A 2019, Galaxy S7 (kapot), Galaxy S5, Galaxy Tab 3 Lite. Ik gebruik nog steeds de apps Notitie en Media op de oudere apparaten.
0 Likes