Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Waar lijst met contacten in App contacten

(Onderwerp aangemaakt op: 29-08-2023 07:45 AM)
1110 Weergaven
Robbieha
Apprentice
Opties
Ik wil diverse contacten uit de lijst verwijderen, maar kan de lijst in Android App niet vinden. Enig idee?
0 Likes
8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Wat krijg je te zien als je de Contacten app opent? Dan zie je toch al je Contacten,
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Robbieha
Apprentice
Opties
Dank ik zie wel contacten, maar contacten de ooit foutief zijn ingevoerd zie ik niet en terecht, echter fout ingevoerde adressen kan ik wel selecteren als je een bericht wil doorsturen.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Robbieha, goedemiddag.

Om welke contacten gaat het? En waar sla je deze op? open de Bel-app en ga naar Contacten, tik op de 3 puntjes en selecteer de optie Contacten beheren. Hier kan je de verschillende contacten met elkaar samenvoegen of aanpassen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Robbieha
Apprentice
Opties
De lijst komt voren bij het doorsturen van een bericht. In de lijst staat een dubbele naam met 1 juist email adres en het andere adres zit een fout. Bij de 3 punjes zie ik geen optie samenvoegen, wel verojderen bericht. Dank voor het meedenken. Grt Rob.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Robbieha 

Welke app gebruik je hier dan voor? Als je de Bel-app opent en gaat naar Contacten, tik op de 3 puntjes en selecteer Contacten beheren. Je hebt hier ook de keuze om je contacten samen te voegen.

Screenshot_20230831_090453_Contacts.jpg

Groeten,

Martijn

0 Likes
Robbieha
Apprentice
Opties
Gebruik de standaard samsung app. Na de 3 puntjes verschijnt hetzelde als je hebt gestuurd, me er valt niets samen te voegen. Het lukt mij niet om voorbeeld van foute mail adres schermprint met fout mail adres te sturen, robbie.hoog.endoorn ip heb ik eens fout ingeklopt ipv robbie.hoogendoorn, maar krijg het niet meer weg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Je zal moeten nagaan in welke app je deze contacten hebt aangemaakt. Zo hebben de mail apps vaak een eigen adresboek voor je contacten. 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Robbieha
Apprentice
Opties
Dank voor de tip, zal denken en zoeken in welke app het foute adres nog ergens is achtergebleven. Dank voor de hulp en als ik iets vind, laat ik het .weten