Chiudi

What are you looking for?

annulla
Visualizzazione dei risultati per 
Cerca invece 
Intendevi dire: 

Voorkomen dat app sluiten.

(Argomento creato il giorno: 20-01-2023 07:28 PM)
2415 Visualizzazioni
peterthegreat71
Explorer
Opzioni
In Android is de linker III button om alles te sluiten. Maar er is/was toch ook een optie op een app altijd open te houden? Maar ring app doet er soms te lang om op te starten en ik wil die voortaan op de achtergrond houden. Ook als ik via de button kies alles sluiten. Ik weet dat dit kon, maar weet niet meer hoe.

Dus hoop dat iemand het nog wel weet.

Al vast bedankt. 

Peter
0 Likes

1 Soluzione

Soluzioni accettate
Soluzione
MartijnK
MegaStar
Opzioni

Je kan niet aangeven dat een app niet gesloten mag worden, wel kan je aangeven dat de app Onbeperkte restricties heeft. Ga naar Instellingen > Apps >  (Ring-app) > Batterij en zet deze op onbeperkt.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Visualizza soluzione nel messaggio originale

0 Likes
10 Risposte
Neo001
Legend
Opzioni
Goedeavond. Klik in het recente menu op het app-pictogram en selecteer vervolgens Deze app vastmaken.

 Voeg ook in Instellingen> Batterij en apparaatonderhoud> Geheugen> Uitgesloten apps de app toe die u niet wilt sluiten.Screenshot_20230120_193653_One UI Home.jpg
peterthegreat71
Explorer
Opzioni
Alle eerst super dat je zo snel al een antwoord had.

Het 2de stuk van de antwoord. Had ik al gedaan. (Zag ik omdat ik jou stappen volgde 😉) was ook de enige app waarvan ik dit gedaan had. Maar het eerste stuk krijg je niet de optie deze app vastmaken. Dus kan het zijn dat dit een de nieuwere versies software of niet bestaat of verplaats. Of ik kan natuurlijk ook iets fout doen. Maar het recente menu? Hoe bedoel je dat. Ik de alles sluiten scherm?
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opzioni
App vastmaken heb ik ook niet. Maar als je op open houden klikt komt er een slotje op te staan en blijft deze actief als je de rest sluit.
0 Likes
peterthegreat71
Explorer
Opzioni
Na en die krijg ik dus niet. Ik heb er overigens wel 1 vast in de achtergrond. Loqed. Dus het is me een jaar geleden wel gelukt. Maar nu krijg ik het niet meer voor elkaar. Ik ga het morgen nog eens proberen. Voor nu ga ik me bed in.. maar al vast bedankt voor het meedenken
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opzioni
Ik ben ondertussen ook ff aan het kijken geweest en ik kan van mijn apps alleen Whatsapp maar open houden. Bij de rest is de optie er niet of grayed out.
0 Likes
peterthegreat71
Explorer
Opzioni

Hmm. Dus het zo maar kunnen dat ze de optie er deels uitgehaald hebben. of dat het gewoon voor sommige apps niet mogelijk is. Dat zou wel jammer zijn.

Want zeker bij ring merk ik wel eens op dat hij dan net iets te lang duurt voor op te starten. En zoals je misschien zelf wel eens ervaren heb een koerier belt en zit dan vaak al in zijn auto. hahaha. Daarom kijk ik vaak niet naar de beelden en loop gelijk naar de deur.

Maar waar ik woon hebben we al een paar keer een woning overval gehad en wil ik me zelf toch aanleren om eerste te kijken voor ik open doen. Heb dat ding toch niet voor niks. 

Maar wel tof van je dat je ook mee ben gaan kijken naar een oplossing. 

0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opzioni
Nu heb ik ineens wel weer bij alle apps de optie open houden.🤷
0 Likes
peterthegreat71
Explorer
Opzioni

Ik dacht even dat ik het gevonden had. Kwam in de recente lijst maar heb daar alleen de optie om de rechten aan te passen en die staan al goed. Dus daar blijf ik vanaf.

Denk dat ik het van de week eens aan ring zelf ga vragen. Want ik heb dit wel bij loqed dus het moet wel werken. 

peterthegreat71
Explorer
Opzioni

Helaas nog geen oplossing gevonden. Hopelijk leest Samsung ook mee en komt die nog met een antwoord. Want of ze hebben de optie er uitgesloopt. Of ik kan het echt niet vinden. 

0 Likes