Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Vervelend keyboard eruit in mijn werkomgeving apps

(Onderwerp aangemaakt op: 02-08-2024 11:17 AM)
274 Weergaven
zfold6
First Poster
Opties
Hallo

Ik heb het probleem dat mijn keyboard geluid maakt bij iedere toetsaanslag in al mijn apps die ik gebruik voor mijn werk. In de normale omgeving heb ik dit niet. Iemand een idee wat het probleem kan zijn?

Stefan
0 Likes
6 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @zfold6,

Bedankt voor jouw bericht. Ga hiervoor naar Instellingen ---> Geluiden en trillen ---> Systeemgeluid ---> Samsung toetsenbord uitvinken. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
GeertLeekens
Pioneer
Opties

Ik heb hetzelfde probleem. 
Samsung toestenbord staat uitgevinkt. Bij Geluiden van werkprofiel staat "Geluiden persoonlijk profiel gebruiken" aangevinkt. En aangezien op mijn persoonlijk profiel toetsenbordgeluiden uitstaan, zou je toch verwachten dat dit overgenomen wordt.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @GeertLeekens,

Bedankt voor jouw bericht. Is dit ook zo na het herstarten van het toestel en is alles verder alles up-to-date?  

Heb je ook geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
GeertLeekens
Pioneer
Opties

Ajay,

Inderdaad nog steeds hetzelfde probleem. Het lijkt alsof er ergens een setting staat waar ik niet aankan die dit overruled .

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie GeertLeekens,

Heb je ook geprobeerd de instellingen te resetten? Ga hiervoor naar Instellingen ---> Algemeen beheer ---> Resetten ---> Alle instell. resetten. 

Wanneer de issue dan terugkomt kunnen wij ook op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU.

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
ElisaK
First Poster
Opties

Ik had ook het probleem en dat heb ik opgelost door in de werkomgeving het toetsenbord te openen in een app en dan de instellingen in de menubalk van het toetsenbord te kiezen. Daar staat vegen, aanraken en feedback en dan feedback bij aanraking instellen. 

0 Likes