Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Vertaling werkt niet meer!

(Onderwerp aangemaakt op: 13-05-2024 07:58 AM)
801 Weergaven
Deoplossing
Student
Opties
Hallo,

Sinds de update van de AI-vertaalfunctie op mijn Samsung-apparaat ondervind ik problemen met het vertalen van tekstberichten van het Nederlands naar het Frans. Voorheen kon ik dit probleemloos doen, maar nu wordt de Nederlandse taal niet meer ondersteund.

Dit probleem doet zich voor in alle apps op mijn apparaat, wat zeer hinderlijk is voor mijn dagelijkse communicatie. Ik begrijp niet waarom de Nederlandse taal niet wordt ondersteund en zie hierdoor geen reden meer om een Samsung-apparaat aan te schaffen.

Mvg, 
JP
7 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Deoplossing,

Bedankt voor jouw bericht en feedback. Momenteel zijn we bezig om de Nederlandse taalpakket gereed te maken. De release hiervan wordt later dit jaar verwacht. We bedanken jou voor jouw geduld.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Deoplossing
Student
Opties
Goedemiddag,

Bedankt voor jullie reactie.

Helaas ben ik nog steeds niet overtuigd.
Toen ik 4 jaar geleden mijn S10+ kocht, werd mij ook verteld dat de Nederlandse taal op komst was.
Echter, zoveel jaar later is er nog steeds niets veranderd.

Wat mij ook opvalt, is dat ik mijn sms-berichten wel naar het Frans kon vertalen, maar dat dit na de AI-update niet meer mogelijk is.

Wij hebben bijna 1800 medewerkers en ik overweeg om over te stappen naar een ander besturingssysteem.

Met vriendelijke groet,
JP Deoplossing
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Deoplossing,

Wanneer je een bedrijf vertegenwoordigd raden we aan om contact op te nemen met onze B2B afdeling via jullie interne communicatielijn. Onze collega's van de betreffende afdeling kunnen jouw organisatie dan verder ondersteuning bieden. Laat weten wanneer je meer informatie nodig hebt. Ze verder de onderstaande link over het uitbreiden van onze talenpakket voor Galaxy AI.

https://bit.ly/3xGGFNJ

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_kOQEDy5
First Poster
Opties

zelfde probleem hier. Ik woon in Spanje nu en ben/was aangewezen op die vertaling. Nu ben ik genaaid door Samsung. Dit als dank voor al JAREN trouwe klant te zijn

0 Likes
Members_mopMumE
First Poster
Opties

Gelukkig het probleem gevonden.

had van de week ook een update en het was nergens meer mogelijk om te vertalen.

heb de instellingen op google gezet inplaats van Samsung.

Nu werkt alles weer.

Was wel even een gedoe en een gezoek.

Jammer dat dit ineens was veranderd na een update.

MVG El

0 Likes
Members_6hgFpaV
First Poster
Opties

Mag ik vragen hoe je dit hebt gedaan?

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_kOQEDy5,

Bedankt voor jouw bericht.  Hiervoor kan je Google Assistent downloaden. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes