Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Vergrendelscherm

(Onderwerp aangemaakt op: 10-01-2024 07:45 PM)
407 Weergaven
Cesar007
Explorer
Opties
Graag zou ik willen lezen van iemand, of die enig verstand heeft met de vergrendelscherm van een Samsung S23 ultra.
Ik weet tot dus zover, toen S23 ultra nieuw was uitgekomen, en ik de instellingen bekeek, ik dus ook hier de vergrendel-tijd kon vinden en dus ook zo toepassen(wijzigen)

Nou wil ik tegenwoordig er langer tegen aan kijken bij de vergrendelscherm-tijd, zodat ik gezellig naar mijn koopend-thema kan aanstaren. 

Iemand die mij hiermee graag zou kunnen tippen/adviseren,hoe ik dit zou kunnen oplossen. 
0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

 Je kunt de instelling Scherm ingeschakeld houden tijdens kijken inschakelen via Instellingen > Weergave > Schermtime-out. Eenmaal ingeschakeld, blijft het scherm ingeschakeld terwijl u ernaar kijkt. Is dit waarnaar je aan het zoeken bent?

Screenshot_20240110_200143_Settings.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

 Je kunt de instelling Scherm ingeschakeld houden tijdens kijken inschakelen via Instellingen > Weergave > Schermtime-out. Eenmaal ingeschakeld, blijft het scherm ingeschakeld terwijl u ernaar kijkt. Is dit waarnaar je aan het zoeken bent?

Screenshot_20240110_200143_Settings.jpg

OnnoJ
Black Belt 
Opties
Het betreft de 'Time-out scherm', in te stellen bij:
- Instellingen
- Display
- Time-out scherm

Hier kun je de tijd instellen tussen 15 seconden en 10 minuten.
OnnoJ
Black Belt 
Opties
Je stond er nog niet toen ik begon 🙂
Neo001
Legend
Opties
No worries... more the merrier 😉
Cesar007
Explorer
Opties
Dit licht iets beter bij mijn antwoord. Nu kan ik langer op mijn vergrendelde scherm blijven kijken.
Trouwens?
Scherm-time out - : dit is bedoeld voor wanneer je mobiel open staat, hij daardoor 15sec / max 10 min aanblijft.
DIT GELD NIET VOOR DE VERGRENDELSCHERM - TIJD
DAARVOOR IS DE ONDERSTE OPTIE VOOR BETER GEBRUIK
0 Likes
Cesar007
Explorer
Opties
Dankje, toch doet het instellen van de time-out een heel ander effect, en heeft dit geen effect voor de vergrendelscherm 💪🏽👍🏽
0 Likes
OnnoJ
Black Belt 
Opties
Ik had niet goed gelezen dat het specifiek om je Vergrendelscherm gaat.
Ik weet niet of er uberhaupt een optie is om die tijd te wijzigen. Mogelijk hangt dat samen met de gekozen type schermbeveiliging. Ik ga niet testen of het bij Geen of Vegen wel kan, want dan moet ik de biografische gegevens opnieuw instellen.
Cesar007
Explorer
Opties
Geen probleem. Voor zover ik zelf wist is dat, dit optie waarnaar ik opzoek ben wel goed mogelijk was. Helaas door de software updates is dit vervaagd. Wat heel jammer is. Maar ik heb het kunnen oplossen via @Neo001